رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: امروز بزرگ‌ترین خطر مسلمانان از جانب آمریکا است که به دنبال احیای یک حکومت شاهنشاهی است تا سفیر آن‌ها بتواند به مسئولین کشور دستور دهد که البته این آرزو غیرممکن است.

محمدی گلپایگانی: همه دشمنی‌ها با مسلمانان توسط آمریکا هدایت می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی شامگاه پنجشنبه 29 مرداد در جمع نمازگزاران حرم احمد بن موسی(ع) بیان کرد: باید دید داعش، وهابیون و دیگر گروه‌هایی که امروز به جان مسلمانان افتاده‌اند، چگونه لوازم مورد احتیاج خود را تأمین می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه حزب‌الله اجازه نخواهد داد که نقشه دشمنان مسلمانان در سوریه و دیگر کشورها به نتیجه برسد، افزود: همه دشمنی‌ها با مسلمانان توسط آمریکا هدایت می‌شود.

 

مسئول دفتر مقام معظم رهبری گفت: ما دغدغه مسلمانان را داریم و به فکر آن‌ها هستیم و به‌طور حتم زیر سایه قرآن و اهل‌بیت(ع) موفقیت حاصل می‌شود.

 

گلپایگانی با بیان اینکه ارتباط میان مردم ما با اهل‌بیت(ع) هیچ‌گاه قطع نخواهد شد، گفت: افتخار ما شیعه بودن است که با این افتخار مهم به دنیا آمدیم، زندگی می‌کنیم و از دنیاخواهیم رفت.

 

وی ادامه داد: ما حق را شناخته‌ایم و راه مستقیم را انتخاب کرده‌ایم، در راه ولایت و اهل‌بیت(ع) سعادتمند خواهیم بود.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به نقش ائمه نیز تصریح کرد: بزرگ‌ترین نقش ائمه پس از پیامبر(ص)، دعوت مردم به خداپرستی، توحید و مبارزه با شرک است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.