رقیه توسلی : ما خادمان آستان امام رئوفیم که آمده ایم به فاتحه خوانی و عرض ارادت. از دیار سلطان کریمان به راه افتاده ایم تا دمی کنار مزارتان زانو بر خاک بگذاریم و سلام دهیم و بگوییم شاید نام و نشانی تان را ندانیم اما قصه سلحشوری تان را خوب به یاد داریم و به خاطرمان سپرده ایم .

پرچم سبز این آستان ، همیشه سایه سرتان

ای شهیدان گمنام وطن ! ما از مشهد عشق آمده ایم... از سرزمینی که امام شهید شفیعی دارد... با پرچم متبرک بارگاه ثامن الحجج آمده ایم. با گلاب و گلی که گمنامی خودمان را با آن شستشو دهیم و اِنّا اَنزلناهی بخوانیم. آمده ایم دوباره با آرمان هایتان عهد ببندیم و زمزمه کنیم ، آری فتح نزدیک است.

فرزندان غیور ایران ، ما از حرم امام خوبان برای عاشقان حرف ها آورده ایم. پرچمی را که اهل دل زبان گویایش را بوضوح می شنوند و می فهمند. آنها که می دانند در پناه سبزش چه چلچراغ ها و مهربانی ها و شفاعت ها که منتشر نمی شود ، چه رنج ها که پاک نمی گردد و چه اشک ها و حاجت ها که به سامان نمی رسد.

ما از راهی دور برای چشم براهی ها ، امید آورده ایم. خادمانی از خطه هشتمین مرد آسمانی هستیم که با خود ، پیام مهر و ایمان و نیکبختی داریم.

ای مردان بلندمرتبه با نام و نشان ! شهادت تان مبارک و پرچم سبز این آستان ، همیشه سایه سرتان. امروز که کنار سنگ های بی اسم شما نشسته ایم ، شما را فرزندان امام رئوف می خوانیم. مردان آسمانی بی ادعای عاشقی که از دنیا هیچ چیز نخواستند حتی یک نام...

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.