ساری – خبرنگار قدس آنلاین : مدیرعامل جدید شرکت گاز مازندران از شروع نهضت گاز رسانی خبر داد و گفت : پروژه‌های نیمه ‌تمام زیادی در استان وجود دارد که با برنامه‌ زمان بندی شده تلاش داریم که این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

گازرسانی نیمه تمام به ۱۱۷ روستا امسال به پایان می رسد

به گزارش قدس آنلاین از ساری ، محمداسماعیل ابراهیم زاده در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی از برنامه ‌ریزی انجام شده برای برای ساماندهی گازرسانی به 117 روستا که در سال 88 شروع شده بود، افزود :طبق برنامه‌ زمان بندی شده 90 پروژه به پایان رسید و بقیه پروژه‌ها نیز در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

وی از برنامه دولت برای گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار در کشور اشاره نمود و گفت : تا سال 97 همه روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز برخودار می‌شوند و مردم نهضت گازرسانی در مازندران را لمس خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه اجرای 254 پروژه در شرکت گاز استان نیز برنامه ریزی شده است ، یادآور شد : با اجرای این پروژه ها400روستا در سال 95 از نعمت گاز برخودار می‌شوند.

ابراهیم زاده به اقدامات این شرکت برای تکمیل پروژه گاز سمنان به مازندران نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه 170 کیلومتر طول دارد و دولت هزار میلیارد تومان برای اجرای این طرح اعتبار اختصاص می دهد.

وی با بیان اینکه این پروژه تا پایان سال 95 به پایان می رسد ، افزود : تاکنون در 60 کیلومتر مسیر حفاری ، 90 کیلومتر تسطیح اراضی و 20 کیلومتر انتقال لوله انجام شده و با اجرای این پروژه ، عملیات گاز رسانی به مناطق محروم چهاردانگه و دودانگه نیز انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران به میزان مطالبات شرکت گاز مازندران نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مردم ، صنایع و نیروگاه 221 میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکار می باشند که از این میان ، 70 میلیارد تومان از مطالبات مربوط به نیروگاه برق، 43 میلیارد تومان از صنایع، 87 میلیارد تومان از مشترکان خانگی و 20 میلیارد تومان از سایر بخش‌ها می باشد.

ابراهیم زاده به پرداخت بدهی‌های این شرکت در مدت کوتاه حضورش نیز اشاره کرد و یادآور شد : این شرکت یکهزار میلیارد ريال بدهی داشت که در این مدت 570 میلیارد ريال آن پرداخت شد.

وی یکی دیگر از برنامه این شرکت را تامین گاز مشترکانی که امکان لوله‌ گذاری برای آنها وجود ندارد اعلام نمود و خاطرنشان ساخت : برای این مناطق و روستاها روش های دیگر از جمله CNG اجرا خواهد شد تا ضمن حفظ محیط زیست از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.

ابراهیم زاده در پایان از سرقت 221 میلیون مترمکعب گاز توسط مشترکین خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.