قدس آنلاین - مدیر کل فرهنگی،هنری، اردوها وفضا های پرورشی کشور در نیشابور: بچه های هنرمندو توانمند اما با احساس هستند و بچه های هنری عشق دارند اما عشق توانمند و اثر گذار آنان است که خلق می کنند وایشان کسانی هستند که از دین شان در اثرشان استفاده می کنند .

بچه های هنرمند و توانمند از دین شان در اثرشان استفاده می کنند

مهدی علی اکبر زاده، مدیر کل فرهنگی،هنری، اردوها وفضا های پرورشی کشور در  آیین اختتامیه سی و سومین مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان دخترسراسر کشوردر اردوگاه تربیتی کشوری  شهید رجایی نیشابور اظهار کرد: شما آینده سازان این کشور هستید پس خود را دست کم نگیرید شما با خلق 950 اثر هنری هنر خود را به کشور نشان دادید.

وی گفت:بچه های هنرمند  توانمند اما با احساس هستند و بچه های هنری عشق دارند اما عشق توانمند و اثر گذار آنان  است  که خلق می کنند وایشان  کسانی هستند که از دین شان در اثرشان استفاده می کنند.

علی اکبر زاده خاطرنشان کرد:هنر ایرانی به جهانیان ثابت شده و در دنیا حرف برای گفتن داردو ارزش کار ما را همه دنیا می داند زیرا ما در دنیا حرف برای گفتن داشته ،داریم و خواهیم داشت.

مدیر کل فرهنگی،هنری، اردوها وفضا های پرورشی کشور از هنر مندان خواست که بعد از مسابقات کار خود را با عزم جدی تر و تحولی دیگر شروع کنند ویادآورشد: سبک رضوی را در آثارتان بیشتر نمود ارسازید و حضور معنوی و توصیه های حضرت  امام رضا «ع» در آثارتان بیش از پیش تبلور داشته باشد.

مهدی علی اکبر زاده  در خصوص سی و چهارمین مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان  کشور در سال آینده افزود:پس از این مسابقه با نظر داوران 10 نفر از دختران و 6 نفر از پسران ابلاغ مشاوران هنری من برایشان صادر خواهد شد تا برنامه ریزی سی و چهارمین دور مسابقات به عنوان مشاور در کنار من باشند و در نظر داریم با همکاری شمادر دوره مسابقات سال آتی رشته های جدید به رشته های قبل اضافه و رشته هایی را کم رنگ کنیم.

سید جوادحسینی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: خراسان  رضوی ویترین برگزاری فعالیت های سند تحول بنیادین آموزش وپرورش کشور  شد از برگزاری مسابقات قرآن ، عترت و نماز به عنوان 3 ضلع مثلث ساختن انسان که  گامی در جهت تربیت دینی و مذهبی دانش آموزان عزیزمان بود.

وی افزود:در عرصه تربیت اجتماعی با برگزاری اردوهای سراسری عشایر و دانش آموزان عشایر و مرزی و در عرصه علم و فناوری با برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی برای اولین بار در کشور و حضور 400 دانش آموز در این جشنواره  توانستیم آن را به عنوان جشنواره کشوری برگزار کنیم و خراسان دبیرخانه آن را بر عهده بگیرد و در عرصه زیبا شناختی و هنر امروز شاهد برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در این استان هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی  اذعان کرد:برگزاری کرال فرهنگیان با حضور عزیزان فرهنگی برای چهارمین سال متوالی کار جدیدی بود در مسابقات فرهنگی که گوشه ای از این کار هاست.

آیین  اختتامیه سی و سومین مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان دختر کشوردراردوگاه شهید رجایی باغررود نیشابور بامعرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.