۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 304240

کارشناس داوری با اشاره به اینکه حاشیه جای اصل را در فوتبال ایران فراگرفته است، گفت: متاسفانه اوج این مساله منفی را در لیگ برتر شاهد هستیم.

فنایی: حاشیه فوتبال ایران را فراگرفته است

به گزارش ایرنا، محمد فنایی عصر امروز (شنبه) در حاشیه تمرین تیم فوتبال ستارگان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: برای قضاوت در دیدار خیریه ستارگان ایران و جهان از من دعوت شد و از آنجاییکه در امر خیر جای هیچ استخاره ای نیست، آنرا پذیرفتم و در انتظار علنی شدن آن هستم.
وی با تاکید براینکه امیدوارم در این دیدار به عنوان داور وظیفه خود را به خوبی انجام دهم، گفت: باید در ورزش و به خصوص فوتبال امور خیریه و اخلاقی بیشتر باشد، این درحالی است که مشاهده می شود در لیگ فعلی امور فرهنگی کمرنگ شده است.
فنایی در خصوص آمار ارائه شده که در آن لیگ برتر فوتبال ایران از لحاظ سطح کیفی پایین تر از قطر و امارات اعلام شده است، اظهار داشت: 15 سال است لیگ حرفه ای داریم و باید در فوتبال جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم، اما می بینیم حاشیه جای اصل فوتبال را گرفته است.
وی افزود: پایین تر بودن ما از قطر و امارات به خاطر زیر ساخت ها، امکانات و همچنین علم مدیریت است. با این حل هنوز تیم های عربی برای تقویت خود به دنبال جذب بازیکنان ایرانی هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.