ساقط شدن یک بالگرد نظامی عربستان توسط کمیته های مردمی و ارتش در «یسوف» و شهادت دست کم ۱۵ نفر از نیروهای انصارالله و دو غیر نظامی از جمله تحولات اخیر یمن است.

سقوط دومین بالگرد نظامی عربستان/ شهادت ۱۵ نفر از اعضای انصارالله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منابع خبری، یک مقام نظامی در وزارت دفاع یمن با اعلام خبر سقوط دومین بالگرد سعودی در یمن تاکید کرد، کمیته های مردمی و  نیروهای ارتش یمن توانستند یک دستگاه بالگرد آپاچی عربستان را در حد فاصل میان روستای صلعا و کوه یسوف ساقط کنند.

وی با بیان اینکه بالگرد آپاچی دشمن توسط موشک زمین به هوا سرنگون شد، افزود: این دومین بالگرد از این نوع است که طی دو روز گذشته توسط نیروهای مردمی و ارتش یمن ساقط می شود. این مقام نظامی یمن یادآور شد کمیته های مردمی و نیروهای ارتش یمن توانستند تلفات سنگینی را بر تروریست های القاعده و مزدوران آل سعود وارد کنند.

خبر دیگر اینکه دست‌کم ۱۵ نفر از اعضای گروه انصار الله و دو غیر نظامی در حملات هوایی جنگنده های رژیم سعودی به استان نفت خیز شبوه در شرق یمن به شهادت رسیدند. یک منبع محلی در منطقه عسیلان این استان گفت جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان شنبه شب یک پایگاه نظامی گروه انصار الله را در این منطقه بمباران کردند که در نتیجه آن ۱۵ نفر از نیروهای انصارالله و دو غیر نظامی به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر وزارت کشور عربستان از کشته شدن یکی از نظامیان سعودی در منطقه جازان در نتیجه شلیک موشک از خاک یمن خبر داد.

خبرگزاری رسمی عربستان به نقل از منصور الترکی سخنگوی وزارت کشور عربستان اعلام کرد: ساعت ۵ عصر روز شنبه یکی از نقاط مرزبانی در منطقه جازان تحت حملات نظامی از داخل خاک یمن قرار گرفت که در نتیجه آن یک نیروی مرزی کشته شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.