رئیس فراکسیون نفت و گاز مجلس شورای اسلامی از تشکیل نشست استیضاح‌کنندگان وزیر نفت در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰ نماینده این استیضاح را امضا کرده‌اند.

امضای ۴۰ نماینده پای استیضاح وزیر نفت/ سه‌شنبه استیضاح را تقدیم هیأت رئیسه می‌کنیم
 

به گزارش قدس آنلاین، سیدشکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت استیضاح بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: در حال جمع‌آوری امضاهای بیشتر برای طرح استیضاح هستیم.

وی از امضای افراد مؤثر مجلس پای استیضاح وزیر نفت خبر داد و اظهار داشت: روز سه‌شنبه استیضاح‌کنندگان تشکیل جلسه داده و تصمیم‌گیری خواهند کرد.

موسوی با اشاره به اینکه در این روز جمع‌بندی نهایی صورت گرفته و نسبت به تحویل یا عدم تحویل این استیضاح به هیأت رئیسه مجلس تصمیم‌گیری خواهد شد، گفت: به احتمال زیاد استیضاح آقای زنگنه روز سه‌شنبه تحویل هیأت رئیسه می‌شود.

نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به جمع‌آوری 40 امضا برای استیضاح وزیر نفت، تصریح کرد: احتمالا تعداد امضاها تا روز سه‌شنبه به 50 خواهد رسید و البته بسیاری از نمایندگان نیز که متن استیضاح را امضا نمی‌کنند با استیضاح موافقند و عنوان می‌دارند که رأی موافق خواهند داد.

 

 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.