وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهارداشت: با پزشک ستیزی مخالف بوده و آن را پدیده ای نامیمون می دانم.

مخالف پزشک ستیزی هستم/مشکلات پزشکان بهزیستی

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی در مراسم تجلیل از پزشکان فرهیخته حامی بهزیستی افزود: امروز در ایران نیاز به همدلی و خیر جمعی احساس می شود و اگر اعتماد به جامعه و خانواده ها بازنگردد با مشکلاتی روبرو می شویم که البته این اعتماد با روح خیر جمعی شکوفا می شود.

وی با اشاره به اینکه خیر جمعی فقط پول نیست گفت: باید بتوانیم این مهربانی های موجود را تقسیم کنیم و از آن برای گروه های مختلف استفاده نماییم.

ربیعی از رئیس سازمان بهزیستی درخواست کرد تا درهای بهزیستی را آنچنان باز کند که بتواند گونه های مختلف خیر جمعی را در آن جای داد.

به گفته وی، شعار هر ایرانی به مثابه یک مددکار و غمخوار باید از درون بهزیستی به جامعه تزریق شود و به یک جنبش عظیم برای آرامش دادن به جامعه نیاز داریم.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت اجتماعی را باید بیش از آنچه هست به جامعه برگردانیم.

وی تاکید کرد: در شورای راهبردی بهزیستی این تصمیم گرفته شده تا بتوانیم نشان مسئولیت اجتماعی را که نشان دکتر فیاض بخش است به خیرین ارائه کنیم.

ربیعی گفت: با پزشک ستیزی که امروزه به راه افتاده مخالف بوده و آن را پدیده ای نامیمون می دانم. عموم پزشکان ما قابلیت و ظرفیت ایفای مسئولیت های بزرگ اجتماعی را دارند.

وی با اشاره به وضع بد پرسنل و پرشکان بهزیستی گفت: به رغم کار زیاد این افراد حقوق کمتری می گیرند که در قانون خدمات کشوری جدید این موارد در نظر گرفته شده که امیدواریم با اجرای آن بتوانیم بهزیستی را به آرامش روانی بازگردانیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بهزیستی را نباید کوچک کنیم گفت: در تحقیقی که در سال ۹۱ انجام شد نشان داد که اعتماد مردم به بهزیستی بالا است و امیدواریم این موضوع در این سازمان ادامه پیدا کند و ما نیز کمک می کنیم که این سازمان از نظر شرایط و کار برای پرسنل بهتر شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.