جشن عقد زوج جوان چالوسی روز پنجشنبه با حضور شماری از مسوولان در جوار مزار شهیدرضا قربانی میاندرودی واقع در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

جشن عقد زوج جوان چالوسی در گلزار شهدا برگزارشد

به گزارش ایرنا ، عقد این زوج جوان با ذکر صلوات و دعای خیر برای جوانان و به صورت سنتی برگزار شد.
داماد در حاشیه این جشن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آن که شهدا درهمه جا ناظر بر اعمال همه هستند ، افزود : برهمین اساس تصمیم براین شد تا چنین فضایی را برای نخستین روز آغاز زندگی مشترک خود انتخاب کنیم. 
حامد نادری افزود : برگزاری این آیین ساده و بدون گناه سبب می شود که دعای شهدا و امام زمان(عج) بدرقه راه زندگی زوج های جوان باشد.
وی ادامه داد : گلزارشهدا در حقیقت تداعی گر یاد و خاطره شهدا و ایثارگری های آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
نادری گفت : امروز همه مرهون خون شهدا بوده و باید ادامه دهنده راه آنان در نظام جمهوری اسلامی باشیم . 
زهرا قربانی میاندروی عروس خانم و خواهر شهید رضا قربانی میاندروی نیز به خبرنگار ایرنا گفت : امروز همه مسوولان و ملت ایران مرهون خون شهدا هستند و چنین اتفاقی در واقع سبب ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در میان جوانان می شود. 
وی افزود : برگزاری آیین ازدواج در این فضای معنوی و به دوراز تشریفات و هزینه های اضافی زمینه ساز ازدواج آسان برای جوانان می شود. 
او ادامه داد : امروز این اتفاق مبارک نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا شادی هم کرد بدون این که مرتکب گناهی شد.
شهید قربانی در سال 1392 در درگیری با اشرار در سرپل ذهاب استان کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
این شهید وارسته از نیروهای سپاه قرارگاه عملیاتی شهید شیرودی مستقر درغرب کشور بود که به هنگام ماموریت در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به شهادت رسید. 
این شهید اهل روستای رستم آباد چالوس است.
شهرستان چالوس در دوران دفاع مقدس 506 شهید تقدیم این انقلاب کرده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.