سومین جشنواره از جشنواره های تابستانی برج میلاد تهران با عنوان "شهر علم" همزمان با میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت کار خود را با هدف ارتقاء و آگاهی بیشتر شهروندان در حوزه های علمی و تخصصی و در میان استقبال پرشور بازدیدکنندگان آغاز کرد.

افتتاح جشنواره تابستانی "شهر علم" در برج میلاد

به گزارش ایسنا، 4 شهریورجشنواره شهر علم در میان استقبال بیش از 5 هزار بازدیدکننده از بخش های مختلف این جشنواره افتتاح شد و این جشنواره در بخش‌های مختلف نمایشگاهی، کارگاهی و ایجاد غرفه‌های آزمایشگاهی از 4 تا 13 شهریور ماه از ساعت 18 تا 23 است.

 

شهروندان در این جشنواره که در فضایی کاملاً متفاوت است، می توانند تجربیات جدیدی از مباحث علمی به همراه آزمایش های تخصصی که توسط خود شهروندان انجام می شود، داشته باشند.

 

همچنین در جشنواره شهر علم در برج میلاد تهران شهروندان می توانند مراحل ساخت روبات را مشاهده کرده و در صورت تمایل دوره‌های آموزشی آن را در طول 10 روز برگزاری جشنواره بگذرانند.

 

یکی دیگر از بخش های جذاب جشنواره آموزش علوم کاربردی و مهارت های علمی در آشپزخانه است که در این بخش شهروندان می توانند به صورت تجربی آزمایش های علوم کاربردی را خود انجام دهند.

 

راه اندازی رستوران ویژه بازی های فکری از دیگر بخش های جشنواره "شهرعلم " است. این رستوران ویژه کودکان و نوجوانان شهر راه اندازی می شود و برای استفاده از بازی های فکری کودکان باید ابتدا فهرست بازی های فکری را مشاهده و پس از انتخاب بازی فکری مورد نظر دراختیارشان قرار می گیرد.

 

راه اندازی کارگاهی تخصصی درباره معماری و دکوراسیون داخلی از دیگر بخش های این دوره از جشنواره است که شهروندان می توانند با مراجعه به این کارگاه نکات آموزشی را برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل خود دریافت کنند.

 

بر اساس گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، جشنواره تابستانه برج میلاد تهران در قالب 5 شهر نشاط، شهر بانو، شهر علم، شهر هنر و شهر عاشقی از هفتم مرداد ماه تا 10 مهرماه در یادمان ملی ایرانیان برگزار می شود که تاکنون جشنواره های شهر نشاط و بانو در میان استقبال شهروندان برگزار شده است و تنها از دو جشنواره بانو و نشاط بیش از 120 هزار شهروند بازدید کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.