قدس آنلاین:استاندار خراسان شمالی گفت:تلاش دولت یازدهم جهت واگذاری امور به تشکل های غیردولتی است.

تلاش دولت جهت واگذاری امور به تشکل های غیردولتی است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سید علی اکبر پرویزی در نشست صمیمی با فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اظهار داشت:ما این آمادگی را داریم تا مراکز ورزشی، فرهنگی و هنری را به بخش خصوصی واگذار کنیم و البته برای نگهداری از آن حمایت خواهیم کرد به طوری که حمایت های سالانه در بودجه از این تشکل ها را قطع نخواهیم کرد.

وی ادامه داد:با واگذاری امور به بخش خصوصی دولت از اجرا و تصدی گری دور شده و به سمت سیاستگذاری پیش خواهد رفت.
پرویزی در خصوص دغدغه های معلمان نیز گفت:به دلیل زحمات بسیار قشر معلمان ما همیشه به آنها بدهکار هستیم و باید آنها را مورد تکریم و کرامت انسانی قرار داد.
وی ادامه داد:عمده خواسته معلمان این است که بین آنها تبعیض و بی حرمتی نباشد لذا باید به فرهنگ غنی اسلام برگشت و معلمان را به طور جدی مورد تکریم قرار دهیم چرا که آنها تنها از وجود برخی تبعیض ها رنج می برند.
پرویزی تصریح کرد: در حوزه ساخت مدارس انقلاب بزرگی در این استان رخ داد به طوری که تا مهر ماه امسال ششصد کلاس درس تحویل داده میشود و از سوی دیگر نیز بنا داریم تا سال 95، 80 مدرسه خشتی و گلی شناسایی شده را حذف کنیم.
وی اضافه کرد: برای نگهداری و تعمیر مدارس به رغم کمبود اعتبارات از اعتبارات دهیاری ها به مبلغ 2میلیارد تومان کمک گرفته ایم.
پرویزی اظهار داشت: در حوزه گردشگری نیز این استان ظرفیت های خوبی برای معرفی به سرمایه گذاران جهت سرماهی گذاری دارد که به زودی با حضور سرمایه گذاران این پتانسیل های معرفی خواهد شد.
وی همچنین حمایت خود را از برگزاری جشنواره های فرهنگی و موسیقی سنتی و گروه های هنری اعلام کرد و گفت: امیدواریم به شرایطی دست یابیم که جامعه هنرمندان ما به رغم تمام مشکلات و سختی هایشان به نقطه مطلوب برسند.

انتهای خبر/.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.