قدس آنلاین: مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: استعدادهاي دانش آموزان در جشنواره ها و مسابقاتی نمایان مي شود لذا آموزش و پرورش با تلاش بیشتری در شکوفا کردن این استعدادها اقدام به برگزاری اینگونه مسابقات می كند.

استعدادهای دانش آموزان در جشنواره هاي دانش آموزي نمایان می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمد حسن قائدیها در حاشیه افتتاحیه سی و سومین جشنواره فرهنگی و ادبی کشوری دختران متوسط دوم، گفت: تفاوت انسان با سایر موجودات در عقل و اختیار است و انسان حیوانی ناطق است یعنی در عین حال که متفکر است اختیار هم دارد و از همین طریق بهترین راه را برای ادامه زندگی انتخاب می کند.
وی دانشمندان، محققان و پژوهشگران امروز را دانش آموزان دیروز دانست و گفت: استعداد آن ها در چنین جشنواره ها و مسابقاتی شکوفا شده است لذا آموزش و پرورش با تلاش بیشتری در شکوفا کردن این استعدادها اقدام به برگزاری این مسابقات می نماید و امسال نیز مانند سال گذشته افتخار اعتماد و میزبانی به استان شهید پرور اصفهان داده شده است.
قائم مقام سی و سومین جشنواره فرهنگی و ادبی کشوری دختران متوسطه دوم خطاب به دانش آموزان شركت كننده در اين جشنواره گفت: وقتی شما در صحنه های رقابت شرکت می کنید باید تمام تلاشتان را بکنید تا ماندگار شوید چون این مسابقات برای پیدا کردن راه اصلی شما است.
قائدیها با اشاره به آیات قرآنی و اشعار مولانا در مورد فراموش نکردن وجود و هستی انسان خاطرنشان کرد: آن چه در توان دارید در راه پرورش تن به کار نبرید چون تن شما از روحتان جدا می شود و شما چیزی به دست نیاوردید لذا باید در پرورش روحتان اهتمام بورزید و اینطور همیشه ماندگار خواهید ماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.