قدس آنلاین-تبریز: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و تجارت آذربایجان‌شرقی از ۳ هزار و ۴۷۳ مورد بازرسی تخصصی ویژه کشف کالای قاچاق از بنگاه‌های اقتصادی استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۰۹ پرونده تخلفاتی قاچاق تشکیل شده است.

تشکیل ۱۰۹ پرونده تحلفاتی قاچاق در آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل عطاپور یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری معاونت نظارت و بازرسی در سال‌جاری را عمل به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی در پیشگیری از جولان عرضه کالاهای قاچاق در بازار عنوان کرد.

وی افزود: طی 5 ماهه ابتدایی سال‌جاری 3 هزار و 473 مورد بازرسی تخصصی ویژه کشف کالای قاچاق از بنگاه‌های اقتصادی استان انجام شد.

عطاپور ادامه داد: از این تعداد برای 109 واحد پرونده تخلفاتی تشکیل و مقادیر زیادی کالای قاچاق کشف و ضبط شد که از جمله آن می‌توان به کشف انواع سیگار، لوازم التحریر، لوازم آرایشی و بهداشتی، البسه و پوشاک، میوه و مرکبات، مواد غذایی، لوازم صوتی و تصویری، رایانه اشاره کرد.

وی درخواست تداوم اقدامات نظارتی در خصوص پیشگیری از عرضه کالای قاچاق از تمام بنگاه‌های اقتصادی استان توسط همه نهادهای نظارتی اظهار داشت: به خاطر اهمیت عرضه و فروش کالاهای تولید داخل با هدف رونق گرفتن صنایع بومی و بهبود وضعیت اشتغال داشتن اهتمام نسبت به خودداری از هرگونه خرید و فروش، حمل و نقل و نگهداری اقلام قاچاق در سطح عرضه ضروری است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارش و شکایت خود را در این خصوص از طریق شماره تماس 124 ستاد خبری سازمان برای رسیدگی اعلام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.