رئیس بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره خطاب به روسای کاروان‌ها گفت: با توجه به خستگی سفر به ویژه در افراد سالمند و زمان طولانی رسیدن به مکه، آنها را بلافاصله برای انجام اعمال نبرید.

روسای کاروان‌ها زائران را بلافاصله بعد از سفر جهت اعمال نبرند

طاهر درودی در گفت‌وگو با فارس، در توصیه‌ای خطاب به مدیران و روحانیون کاروان‌ها گفت: با توجه به خستگی سفر به ویژه در افراد سالمند و زمان طولانی رسیدن به مکه، به مدیران و روحانیون محترم کاروان‌ها تاکید می‌گردد که افراد سالمند و دارای بیماری های پرخطر را بلافاصله برای انجام اعمال نبرند.

وی ادامه داد: پس از استراحت کافی و با مراقبت‌های لازمه به ویژه هنگام طواف و سعی در نوشیدن آب کافی سلامت این عزیزان را حفظ نمایند تا شاهد تشدید بیماری‌های قلبی و مزمن برای این عزیزان نباشیم.

رئیس بیمارستان جمعیت هلال احمر در مدینه منوره با اشاره به وضعیت خانم مغتنمی فر زائر اعزامی از مازندران و خدمات ارائه شده به وی گفت: خدمت به زائر خانه ی خدا برای ما افتخار است.

این زائر 58 بین الله الحرام که به دلیل بیماری پیشرفته به بیمارستان جمعیت هلال احمر در مدینه ارجاع داده شده بود، پس از زحمات چند روزه ی پزشکان و پرستاران بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت عصر امروز مرخص شد.

این زائر ضمن اینکه وضعیت جسمانی خود را مساعد دانست از پرسنل بیمارستان هلال احمر سپاسگذاری کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.