فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: دختر و پسر جوانی که با ترفندی حیله گرانه و به بهانه اجاره محل اسکان ارزان قیمت از شهروندان زورگیری می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

عاملان زورگیری‌های مخوف در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حجت نیک مرام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره زورگیری‌های مخوف در کوچه‌های خلوت هسته مرکزی شهر مشهد تحقیقات پلیسی به طور نامحسوس آغاز شد.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس دراین پرونده نشان می‌داد عاملان این سرقت‌ها دختر و پسری جوانی هستند که با کشاندن طعمه‌های خود به داخل کوچه‌های تاریک با تهدید چاقو از آنان زورگیری می‌کنند.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس خاطرنشان کرد:‌ افسران دایره آگاهی کلانتری شهید نواب مشهد در پی گیری این پرونده هنگام گشت زنی شبانه متوجه درگیری دختر و پسری جوان با مردی 58 ساله و دو شهروند دیگر داخل کوچه‌ای تاریک شدند.

سرهنگ نیک مرام تصریح کرد: پلیس بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شد و آنچه در برداشت اولیه از این درگیری برای ماموران انتظامی محرز شد این که با توجه به مشخصات ظاهری دختر و پسر جوان ، آنان عاملان زورگیری های مخوف هستند.

وی تاکید کرد: دو شهروند در اظهارات خود به پلیس گفتند هنگام عبور از داخل کوچه شاهد درگیری دختر و پسر جوان با مرد 58 ساله بودیم که با تهدید چاقو قصد زورگیری از او داشتند.

سرهنگ حجت نیک مرام گفت: دختر 24 و پسر 26 ساله دستگیر و تحقیقات برای کشف سرقت های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.

وی به شهروندان تاکید کرد هنگام مسافرت ، برای اسکان خود به مراکز مجاز اقامتی مراجعه کنند.

 16 شاکی در پرونده گوشی قاپ حرفه‌ای

فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: مرد جوانی که با همدستی یکی از سارقان حرفه‌ای اقدام به گوشی قاپی در غرب مشهد می کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حجت نیک مرام با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره گوشی قاپی درمناطقی از شهر مشهد، طرح تشدید مبارزه با سرقت‌های خیابانی در دستور کار سرکلانتری غرب مشهد قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری هفت تیر مشهد در این عملیات گسترده با اقدام‌های گسترده اطلاعاتی توانستند یکی از عاملان این سرقت‌ها را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: ماموران انتظامی متهم مورد نظر را سوار بر دوچرخه مسروقه در خیابان مهران مشهد دستگیر کردند.

سرهنگ نیک مرام تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پرونده با تناقض گویی قصد منحرف کردن مسیر تحقیقات پلیسی را داشت، اما او در برابر شواهد و ادله غیر قابل انکار قرار گرفت و با معرفی همدستش اعتراف کرد در مناطق قاسم آباد، سجاد و آبکوه مشهد مرتکب گوشی قاپی‌های سریالی شده‌اند.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس افزود: تا کنون 16 شاکی پرونده با حضور در کلانتری هفت تیر متهم پرونده را شناسایی و جستجو‌های پلیسی برای دستگیری عامل فراری این سرقت‌ها ادامه دارد.

وی به شهروندان هشدار داد ‌هنگام استفاده از تلفن همراه در خیابان مراقب گوشی قاپان حرفه‌ای باشند، ضمن آن که از ذخیره سازی اطلاعات شخصی و عکس و فیلم‌های خصوصی در حافظه گوشی های تلفن همراه خود نیز جدا خودداری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.