قدس آنلاین یزد - در جهت صرفه جویی آب کمپین من حامی یک قطره آب هستم توسط جمعیت هلال احمر راه اندازی و تشکیل شده است .

من حامی کمپین یک قطره آب هستم

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر اظهارداشت : طرح من حامی کمپین یک قطره آب هستم جهت صرفه جویی در آب و کمبود این منبع ملی تشکیل شده است .

 

وی افزود: ما در این کمپین متعهد می‌شویم که در شبانه روز در هر کجای ایران که هستیم فقط یک قطره در مصرف آب صرفه جویی کنیم آن وقت می‌توانیم در روز میلیون‌ها قطره آب صرفه جویی کنیم.

این مسدول عنوان داشت : به همین منظور این کمپین را راه اندازی نمودیم تا به پیوستن مسئولین و اعضا جوانان ، امدادگران و داوطلبان هلال احمر بتوانیم نقش موثری در جهت صرفه جویی آب داشته باشیم و بتوانیم با تشکیل این کمپین اولین قدم را در بین اعضا جوانان ، امدادگران و داوطلبین هلال احمر شروع نموده تا بتوانیم کم کم این کمپین را در جمعیت گسترش دهیم .

وی خاطر نشان ساخت: اولین قدم را در کوهپیمایی که بمناسبت هفته دولت با حضور پرسنل و اعضا جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد توانستیم پرسنل و اعضا جمعیت هلال احمر استان را در این کمپین عضو گیری نماییم و آنها را بعنوان حامی این کمپین یک قطره آب نماییم

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد : برای همراهی و درگیری مردم در بحران آب راه‌های مختلفی است، از تبلیغات و روابط عمومی گرفته تا رسانه‌ها؛ البته برخی معتقدند که دیگر مردم به این نوع فعالیت‌ها آنطور که باید بهاء نمیدهند! اما برعکس آن امروز با گسترش شبکه‌های اجتماعی، عموم مردم و جوانان مشارکت فعال و درگیرانه در آنها دارند. به همین جهت کمپینی با هدف صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف آب در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند گامی دیگر در جهت خروج از بحران آن باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.