قدس آنلاین:مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: ارائه برنامه های فرهنگی در راستای ریشه کنی معضل تکدی گری در سطح استان از ضروریات است.

لزوم ارائه برنامه های فرهنگی در راستای ریشه کنی معضل تکدی گری

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حسین برومند در ستاد ساماندهی متکدیان استان اظهار داشت: بحث تکدی گری مختص به بعد اقتصادی و در سطح ظاهری جامعه نیست بلکه بعد فرهنگی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

برومند افزود: برخی افراد نیازمند در سطح جامعه به لحاظ عزت نفس و حمایت از فضای دینی هیچگاه دست نیاز به سوی دیگران دراز نمی کنند و این افراد باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.
وی ادامه داد: مسئله تکدی گری امروزه به عنوان یک معضل بزرگ اجتماعی در سطح جامعه مطرح است و بنابراین باید از سطحی نگری در این حوزه پرهیز نمود.
برومند بیان داشت: در حال حاضر دو مرکز نگهداری از متکدیان با امکانات اولیه در استان وجود دارد و نگاه استان فراهم نمودن مراکزی با مشخصات فنی و استاندارد است.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی افزود: در بحث جمع آوری متکدیان از سطح شهر هماهنگی دستگاهها با مراجع قضائی از ابتدای کار صورت پذیرد چرا که پاسخگویی بعد از وقوع اتفاقات سخت و دشوار است.
حسین برومند اشاره داشت: فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم در خصوص ارائه کمک های نقدی و غیر نقدی به دستگاههای حمایتی و خیریه  باید از سوی رسانه ها صورت پذیرد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.