دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات روزنامه «قانون» به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر و روزنامه «روزان» به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی مجرم شناخته شدند.

روزنامه‌های «قانون» و «روزان» در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شدند
به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر کسائیان در گفت و گو با  فارس گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات که در شعبه‌های 3 و 7 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی حسین اصغر زاده و قاضی کاشانکی برگزار شد، به اتهام‌های دو پرونده روزنامه‌های «روزان» و «قانون» رسیدگی شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مهناز مظاهری مدیر مسئول روزنامه قانون به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصر اضرار به غیر با اکثریت آرا مجرم شناخته شد، اتهام دوم این روزنامه افترا بود که با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات ادامه داد: در ضمن هیأت منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف دانست.

کسائیان افزود: پرونده دوم که در شعبه 3 دادگاه کیفری مورد بررسی قرار گرفت روزنامه «روزان» بود، که در نهایت شمسی پورمحمدی مدیر مسئول روزنامه روزان، به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی با اکثریت آرا مجرم شناخته شد و هیأت منصفه مطبوعات استان تهران متهم را مستحق تخفیف ندانست.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.