قدس آنلاین:معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آستانه بازگشایی مدارس، در بجنورد ازامروز ۱۶ شهریورماه آغاز به کار می‌کند

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بجنورد گشایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، قاسم ایزانلو افزود: برگزاری نمایشگاه پاییزه در بجنورد در شورای تنظیم بازار استان مصوب شده و این نمایشگاه امسال در مرکز استان برپا می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه پاییزه بجنورد در 200 غرفه در محل نمایشگاه بین‌المللی بجنورد تا 25 این ماه دایر است و مایحتاج مردم تقریبا تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: نمایشگاه از ساعت 10 تا 22 برای بازدید مردم فعال است.

ایزانلو بابیان اینکه امسال به سبب وجود ثبات نسبتا مناسبی در بازار از حیث قیمت و میزان غرفه کالا استان‌ها تکلیفی برای برگزاری نمایشگاه پاییزه نداشتند با این وجود  سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان با تاکید ویژه ای بر برگزاری نمایشگاه پاییزه در مرکز استان داشته است تصریح کرد: سایر شهرستان‌ها برای عرضه مایحتاج مردم، اقدام به فروش فوق‌العاده پاییزه می‌کنند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.