قدس آنلاین-ایلام: استاندار ایلام در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: ضرورت دارد که بنیاد شهید در راستای توسعه سرمایه گذاری سازمان کوثر و رفع مشکلات و موانع جامعه ایثارگری استان همکاری نماید.

رفع مشکلات و موانع جامعه ایثارگری استان ایلام

به گزارش  قدس آنلاین از ایلام، مهندس محمدرضا مروارید در دیدار با حجت الاسلام شهیدی، با بیان اینکه توسعه همه جانبه استان در گرو جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است، اظهار داشت: ضرورت دارد که مسئولان کشوری در این خصوص همکاری و همیاری لازم را با استان داشته باشند.

وی  با اشاره به اینکه شرکت سرمایه گذاری اقتصادی کوثر که زیر مجموعه بنیاد شهید کشور است، ظرفیت عظیمی دارد، افزود: شرکت کوثر می تواند در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی، صنعتی، نفت و گاز و غیره در استان ایلام سرمایه گذاری بعمل آورد.

استاندار ایلام ازاعلام آمادگی شرکت سرمایه گذاری کوثر برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف و همکاری در استان تقدیر کرد و خواستار بررسی مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری استان شد و بیان داشت: مردم استان ایلام دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و همواره با خلوص نیت از ارزشها و باورهای ملی و اسلامی پاسداری و جانبداری نموده اند و شایسته است که این مردم که همگی آنان ایثارگرند، مورد الطاف مسئولین قرار گیرند .

گفتنی است هیأتی از سازمان اقتصادی کوثر دو هفته آینده برای بررسی وضعیت اقتصای استان وارد ایلام  خواهند شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.