قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی مرند از انهدام یک باند دو نفره سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت محتویات خودرو در این شهرستان خبر داد.

متلاشی شدن باند سارقان محتویات خودرو در مرند
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی طاحونی  اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در مرند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده، افرادی را که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت محتویات خودرو می‌کردند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دو نفر اعضای این باند را دستگیر کردند و در این زمینه دو نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مرند تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به 13 فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی در پیشگیری از وقوع این گونه سرقت ها به شهروندان توصیه کرد: از قرار دادن اشیای با ارزش بخصوص دوربین، کیف مدارک، لپ تاپ و ... در خودرو که زمینه سرقت را ایجاد می‌کند، اجتناب کنند و از پارک کردن خودروی خود در مکان‌های نا امن، کم تردد، خلوت و تاریک خودداری کرده و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.