به دنبال آتش‌سوزی گسترده در کشتارگاه طیور مشهد آتش نشانی از بررسی علت وقوع حادثه خبر داد و در این رابطه مسئول ایستگاه آتش‌نشانی فرهادگرد نیز خسارت ۴۰۰ تن گوشت مرغ را تائید نکرد.

آتش‌نشانی خسارت ۴۰۰ تن گوشت مرغ را تائید نکرد
به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد رجایی در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با جزئیات حادثه آتش‌سوزی کشتارگاه طیور مشهد اظهار کرد: ساعاتی پیش سه سوله بزرگ کشتارگاه صنعتی طیور واقع در جاده فریمان در آتش سوخت.

سرپرست ایستگاه 9 شهدا آتش نشانی مشهد تصریح کرد: به علت حساسیت بالای حادثه علاوه بر آتش‌نشانان شهر مشهد، واحدهایی از شهرستان‌های فریمان و فرهادگرد نیز به همراه تیم ستاد بحران در محل حضور داشتند.

وی مساحت کشتارگاه را بالغ بر 4 هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: ماموران آتش‌نشانی مشهد پس از اقدامات ایمنی لازم 44 دقیقه بامداد امروز محل را تحویل عوامل آتش‌نشانی فرهادگرد دادند.

رجایی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه این آتش‌سوزی خسارات جانی در پی نداشته است.

حمید جهان‌ دوست مسئول ایستگاه آتش‌نشانی فرهادگرد نیز در ارتباط با علت حادثه آتش‌سوزی کشتارگاه عنوان کرد: علت وقوع حادثه هنوز مشخص نشده و نیازمند بررسی‌های بیشتر است.

وی آمار خسارت مطرح شده در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را تأیید نکرد و افزود: ما آمار 400 تن گوشت مرغ سوخته را تأیید نمی‌کنیم زیرا هنوز در این رابطه برآوردهای لازم انجام نگرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جزئیات و علت دقیق حادثه فردا توسط ایستگاه فرهادگرد اعلام می‌شود.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.