مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب بر ضرورت ورود جدی حوزه نشر کشور به فضای مجازی تاکید کرد.

ضرورت ورود انتشارات به حوزه فضای مجازی
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، مجید غلامی جلیسه با بیان اینکه فعالیت‌های مجازی اثرات تبلیغی و ترویجی مناسبی در ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دارد، گفت: مطالبه ما از ناشران این بوده که در مسیر ورود جدی به این حوزه برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی و اهمیت ورود بخش فرهنگ و نشر کشور به این حوزه، تصریح کرد: رشد گسترده استفاده عموم مردم از فضای مجازی و ظرفیت‌های بالقو‌ه‌ای که در راستای اطلاع‌رسانی، تبلیغ و ترویج در خود دارد، ظرفیت‌های خوبی را برای هرچه بیشتر و بهتر استفاده کردن در مسیر ارتقا فرهنگ مطالعه ایجاد کرده است.

غلامی جلیسه همچنین با تأکید بر جایگاه ویژه انتشارات آستان قدس رضوی در فضای نشر کشور ادامه داد: فعالیت‌ها و محصولات منتشر شده توسط به نشر نشان از حرکت کاملا حرفه‌ای این مجموعه در حوزه نشر کشور دارد.

مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب تاکید کرد: انتشارات آستان قدس رضوی چه در حوزه انتشار کتاب به ویژه کتاب‌های مذهبی، ترویجی و چه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی موفق عمل کرده است و امیدواریم به عنوان الگوی خوبی برای سایر انتشاراتی که در این حوزه فعال هستند، قرار گیرد.

این مسئول گفت: انتشارات آستان قدس رضوی نیز جای بیشتری برای فعالیت‌هایی از این دست، از جمله ورود جدی به فضای مجازی دارد.

وی عنوان کرد: امیدوار هستیم که در آینده نه چندان دور شاهد ورود پرقدرت و جدی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) به فضای مجازی هم راستا با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کشور باشیم.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.