قدس آنلاین- تبریز: دبیر سومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی گفت: آیین اختتام سومین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی قرآنی روز چهارشنبه ساعت ۱۸ در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار می‌شود.

اختتامیه سومین جشنواره سراسری وبلاگ‌‌نویسی قرآنی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  علی پیروزمنش، با اشاره به استقبال قابل توجه وبلاگ‌نویسان سراسر کشور از این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره برای نخستین بار در کشور با محوریت قرآن برگزار می‌شود که امسال نسبت به دو دوره گذشته شاهد استقبال چشمگیر فعالان عرصه سایبری هستیم.

وی با بیان این‌که 1680 وبلاگ در نخستین دوره و 2680 وبلاگ در دومین دوره جشنواره قرآنی شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: در سومین دوره جشنواره سه هزار و 50 وبلاگ از سراسر کشور در بخش‌های مختلف شرکت کرده اند.

پیروزمنش با بیان این‌که غربال‌گری اولیه جشنواره، مراحل فنی، محتوایی و نهایی داوری به پایان رسیده است گفت:کمیته داوران که متشکل از اساتید، صاحب‌نظران و اندیشمندان در عرصه های مختلف بودند که با دقت نظر عالی برگزیدگان را انتخاب نمودند.

دبیر سومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی با بیان این‌که در بخش ویژه جشنواره 64 وبلاگ به زبان غیرفارسی به مرحله داوری نهایی راه یافته‌اند، ادامه داد: 371 وبلاگ متنی، 107 وبلاگ متنی آموزشی، 219 وبلاگ متنی، علمی و پژوهشی، 117 وبلاگ اطلاع‌رسانی و 105 وبلاگ هنری به بخش داوری نهایی راه یافته‌اند که برگزیدگان نهایی از این بخش انتخاب گردیدند که در مراسم اختتامیه از ایشان تقدیر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.