دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا همانند ایران قربانی ترور نبوده است، گفت: ۱۷ هزار شهید ترور محصول تلاش ۱۶ گروه تروریستی است.

۱۷ هزار شهید ترور نتیجه فعالیت ۱۶ گروه تروریستی است/ منافقان با ترور سروش‌مهرها به دنبال تخریب انقلاب هستند
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد دقایقی پیش در مراسم سالگرد شهید ترور محمدابراهیم سروش‌مهر که در مسجد الغدیر مشهد برگزار شد، با اشاره به انحرافاتی که دشمنان در طول تاریخ بر سر راه مسلمانان ایجاد کردند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمزمه‌ای در دنیا ایجاد کرد که منشأ تحولات بسیاری در خاورمیانه و جهان بود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان تصریح کرد: ایران کشوری بااهمیت و کلیدی بوده که از زمان قدیم سلطه‌گران اقرار داشتند اگر کسی می‌خواهد بر دنیا مسلّط شود باید احاطه کامل به منطقه خاورمیانه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب دشمنان تلاش بسیاری برای به انحراف کشاندن انقلاب داشتند، بیان کرد: شهید سروش‌مهر یکی از قربانیان توطئه‌هایی بود که تلاش داشتند در مسیر اصلی مردم انحراف ایجاد کنند.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: دشمنان معتقد بودند یا باید کل انقلاب به سمت نابودی برود و یا باید مشابه‌سازی در انقلاب ایجاد کرد تا انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف شود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه گروه‌های مختلفی پس از پیروزی انقلاب سر برآوردند که قصد انحراف انقلاب را داشتند، تأکید کرد: اگر ایستادگی شهدایی همانند سروش‌مهر نبود، خواسته دشمنان محقق می‌شد.

وی با بیان اینکه منافقان به این فکر بودند که انقلابی را که با زیربنای فکری اسلامی ایجاد شده بود، تخریب کنند، افزود: دشمن به دنبال مغزهای متفکر جامعه بود تا آنان را از جامعه جدا کرده و جامعه را دچار تشتت کند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه ترورها از روز نخست پیروزی انقلاب آغاز شد، خاطرنشان کرد: 17 هزار شهید ترور محصول تلاش 16 گروه تروریستی بوده که نخستین آن عصر روز 22 بهمن در سنندج با ترور یک روحانی آغاز شد و آخرین آن چند روز پیش توسط گروه منافقین «پژاک» انجام شد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا همانند ایران قربانی ترور نبوده است، یادآور شد: بمب‌گذاری در ایران و فعالیت‌های نظامی بی‌فایده زیادی صورت می‌گیرد، اما ترور شخصیت‌ها در کشور ایران بی‌سابقه است که از جمله آن می‌توان به ترور دو رئیس قوه در عرض چند ماه، ترور نخست‌وزیر، ده‌ها نماینده مردم، ده‌ها وکیل و ترور ائمه جمعه اشاره کرد.

وی اظهار کرد: آنچه امروز درمورد تحریم‌ها شاهد آن هستیم این است که نظام جمهوری اسلامی امروز به جایی رسیده که همه قدرت‌های جهان برای حل یک مسئله 12 سال در حال مذاکره با ایران هستند.

هاشمی‌نژاد گزینه نظامی دشمن را سخنی بیهوده خواند و عنوان کرد: دشمن 13 سال است که از گزینه نظامی صحبت می‌کند، اما هیچ کاری انجام نمی‌دهد، درحالی که قدرت‌های جهانی اگر بخواهند حمله کنند به‌راحتی این کار را انجام می‌دهند.

* گزینه‌ای که 13 سال روی میز باشد کارآیی ندارد

وی با اشاره به اینکه طراحی گزینه نظامی چند ماه بیش‌تر طول نمی‌کشد، اظهار کرد:‌ گزینه‌ای که 13 سال روی میز باشد، کارایی ندارد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به سخنان جان کری که بارها گفته بود اگر فکر می‌کنید مردم ایران با تحریم از منافع ملی خواهند گذشت، کاملاً در اشتباه‌اید، افزود: این خودباوری، عظمتی است که امام(ره) به ملت ایران داد و تفکر بلند حضرت امام(ره) و آموزه‌های دینی به ما آموخت که باید در مقابل زورگویی ایستاد.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه بعد از انقلاب تفکرات مختلف برای به انحراف کشیدن عقاید مردم و انقلاب ایجاد شد، تصریح کرد: هر 15 سال یک بار حرکت‌های منافقانه موجی در کشور ایجاد می‌کند که آخرین آن سال 88، توسط فتنه‌گران صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برکت خون شهدا ملت ایران را به نقطه اوج عظمت در دنیا رساند که بالاترین دشمنان ایران اقرار دارند ما در مقابل ملت ایران کاری از دست‌مان ساخته نیست.

دبیرکل بنیاد هابیلیان در پایان یادآور شد:‌ شهید سروش‌مهر از آن شهیدانی بود که از ابتدای نهضت امام راه ایشان را به درستی شناخت و تلاش بسیاری برای مقابله با دشمن انجام داد و در این راه ایستادگی و استقامت کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.