سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست کمیته‌های تخصصی این کمیسیون خبر داد.

کمیته‌های تخصصی کمیسیون برجام مجلس فردا جلسه دارند/نمایندگان به بازدید اراک می‌روند
به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در تشریح جزئیات جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: ابتدا آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور مهمان امروز کمیسیون بود که نکات بسیار مهمی در ارتباط با کار کمیسیون و بررسی برجام مطرح کرد.

وی افزود: سپس آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در کمیسیون حاضر شده و در خصوص مباحث اصلی برجام موضوعاتی را مطرح کرد.

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی در بیان محورهای اصلی مورد بحث کمیسیون تصریح کرد: محوریت امروز این نشست برپایه بحث اصلی برجام بود و بنا بود که از منظر فنی و تخصصی برجام را بررسی کنیم که این مسئله برعهده آقای صالحی بود.

نقوی حسینی در ادامه به 4 محور اصلی مورد بحث کمیسیون اشاره و تاکید کرد: توانمندی غنی‌سازی، تعداد سانتریفیوژها، فرصت‌ها و شرایط سایت‌های فردو، اراک و نطنز همچنین روابط ایران و آژانس بحث‌های اصلی این کمیسیون بود که مباحث بسیاری در خصوص آن صورت گرفته و سوالاتی از سوی اعضا مطرح شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین به برنامه بعدی این کمیسیون در روزهای آتی اشاره کرد و گفت: هیئت رئیسه کمیسیون صبح فردا نیز تشکیل جلسه خواهد داد که در قالب برگزاری کمیته‌های تخصصی دنبال می‌شود.

وی در خصوص برنامه بازدید اعضای این کمیسیون از تاسیسات هسته‌ای اراک که در دستور کار قرار داشت بیان کرد: این بازدید در دوشنبه هفته آینده توسط اعضای کمیسیون صورت می‌گیرد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.