قدس آنلاین- تبریز: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: با تلاش ماموران انتظامی کلانتری ۱۷ کلانشهر تبریز باند حرفه‌ای سه نفره سارقان (ای‌سی‌یو) خودرو در عملیات پلیسی شناسایی و منهدم شد.

انهدام باند سارقان "ای‌سی‌یو" خودرو
بهخ گزارش قدس آنلاین از تبریز، صابر عباس‌زاده  اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت (ای سی یو) خودرو در سطح شهر تبریز و پیگیری موضوع، ماموران کلانتری 17 موفق به شناسایی و دستگیری سارقان شدند.

وی با اشاره به تخصصی بودن موضوع افزود: در این راستا پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهمان در اختیار کاراگاهان پایگاه یکم آگاهی استان قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی ادامه داد: بلافاصله کارآگاهان متهمان را تحت بازجویی قرار دادند و سارقان به بیش از 39 فقره سرقت (ای سی یو) خودرو با همدستی همدیگر اعتراف کرده و تعدادی از وسایل سرقتی نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تحقیقات بعمل آمده توسط کارآگاهان افزود: سارقان با همدستی هم پس از سرقت، وسائل مسروقه را به فروش می‌رسانند.

به گفته سرهنگ عباس‌زاده هر سه متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و از آن طریق با صدور قرار متناسب قانونی روانه زندان شدند.

دستگیری سوداگر مرگ با یک و نیم کیلوگرم تریاک در تبریز

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز نیز در این مصاحبه از دستگیری خرده فروش سابقه دار مواد مخدر و کشف یک ونیم کیلوگرم تریاک خبر داد.

فرهنگ نوروزی گفت: به دنبال کسب خبر مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در منزل مسکونی خود در یکی از محلات بخش خسروشهر تبریز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بخش انتظامی خسروشاه تبریز پس از تحقیقات اولیه، مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم سابقه‌دار و حرفه‌ای را دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقدار یک و نیم کیلوگرم تریاک کشف کردند.

نوروزی ادامه داد: متهم با تشکیل پرونده قضائی به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با تاکید بر استمرار طرح مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: از آنجایی که زمینه بروز انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر بیشتر در خانواده‌های پرتنش فراهم می‌شود؛ والدین بایستی فرزندان خود را از محبت سیراب کرده و روابط صمیمانه‌ای با آنان داشته باشند و در تربیت صحیح آنان بکوشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.