حجت الاسلام والمسلمین مرویان حسینی گفت: برای آنکه امروز نسل نو را از مخاطراتی که در برابر سبک زندگی او رخ نموده محافظت کنیم باید محیط های اجتماعی را با سبک و فرهنگ الهی و دینی تنظیم کنیم.

لزوم مدیریت محیط های اجتماعی با فرهنگ دینی

 

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام و المسلمین سید محمود مرویان حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛ در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درگز، با گرامی داشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی، ارادت همراه با پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری و توجه ویژه به نماز را، دو ویژگی بارز این شهید سرافراز دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ضرورت پرداختن به مدیریت محیط های اجتماعی گفت: امروز برای آنکه بتوانیم نقش فرهنگ سازانه خود را در برابر عوامل منفی گوناگونی که در جهت تحقق ولایت طاغوت اعمال می شود، بخوبی و تأثیرگذار ایفا کنیم باید مدیریت محیط های اجتماعی را اولویت دهیم.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت و اولیائی که ما میراث بر مرام و سیره آنان هستیم بر مدیریت این محیط ها تأکید فراوان داشتند.

حجت الاسلام مرویان حسینی اظهار کرد: برای آنکه امروز نسل نو را از مخاطراتی که در برابر سبک زندگی او رخ نموده محافظت کنیم باید محیط های اجتماعی را با سبک و فرهنگ الهی و دینی تنظیم کنیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی، با اشاره به فعالیت دشمنان در محیط های مجازی تصریح کرد: امروز دشمنان با ورود در عرصه فعالیت های مجازی برای جوان و نوجوان ما، با محیط سازی مجازی، دایره خیال و آرزوهای نسل جدید را مسموم و با ایجاد عشق های مجازی برای جوانان، اندیشه او را معیوب و سپس با رها سازی در محیط های اجتماعی طبیعی، نظام سازی فرهنگی ما را دچار اختلال می سازد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.