۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
کد خبر: 308578

وزیر اقتصاد و دارایی یک معاون امور مالیاتی را به علت هتاکی به مسوولان اجرایی استان همدان و نمایندگان مرکز این استان در مجلس شورای اسلامی برکنار کرد.

ماجرای عزل یک مسوول هتاک، توسط وزیر اقتصاد

 استاندار همدان در جمع خبرنگاران گفت: معاون مالیاتی سازمان مالیات کشور برای پاسخ گویی به گلایه ها و شکایاتی که مودیان مالیاتی به بالا بودن مالیات در استان همدان داشتند، به این استان سفر کرد.

به گزارش ایرنا، محمد ناصر نیکبخت تصریح کرد: این فرد در نشستی که با حضور اینجانب، معاونان، تعدادی از نمایندگان مجلس، صنوف، مودیان مالیاتی برگزار شد اقدام به هتاکی به نمایندگان مردم و مسوولان دولتی کرد.
وی توضیح داد: این فرد مدعی بود که در زمینه مالیات اجحافی در حق مردم همدان نشده است و عده ای برای جمع کردن آرا و عده ای هم برای خودشیرینی اقدام به برگزاری این جلسه و دعوت از مودیان مالیاتی و اصناف کرده اند هر چند در زمینه توهین به نمایندگان گفتند که به اشتباه بیان کرده اند.
وی با ذکر این که عکس العمل بنده نسبت به این موضوع واضح است، گفت: قرار شد جلسه ای مجدد در هفته بعد از این نشست برگزار شود که این مسوول در همدان حاضر شدند.
وی اضافه کرد: پیش از حضور این مقام مسوول در همدان، نشستی با حضور سرمایه گذاران و وزیر اقتصاد در تهران برگزار شد که انتقاد وگلایه ها ی استان به آنان منعکس شد.
وی تاکید کرد: وزیر اقتصاد بعد از این جلسه و بعد از بازگشت این مسوول به تهران وی را عزل کرده است.
استاندار همدان گفت: مقرر شده است هر گونه اعتراضی مردم نسبت به دریافت مالیات دارند رسیدگی شود و مجموعه استانداری نیز در این باره دخالت داشته باشد.
وی اضافه کرد: در اعتبارت سال آینده استان همدان قرار شد تجدید نظر کافی شود و احتمال می دهم اهالی همدان سال آینده هیچ مشکلی در زمینه مالیات نخواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    3 0
    کاش ان نفری که به 80 میلیون نفر ایرانی در جریان کمپینگ خودرو توهین کرد هم مسولین بتوانند از کار برکنارش کنند.