فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۴۵۰ کیلوگرم تریاک در استان سمنان خبر داد و گفت: این میزان موادمخدر در دو عملیات جداگانه از دو باند موادمخدر کشف شد.

کشف ۴۵۰ کیلوگرم تریاک در استان سمنان

به گزارش تسنیم از سمنان، سرهنگ روح‌الامین قاسمی،  در محل پلیس مبارزه با موادمخدر این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک محموله 285 کیلوگرمی موادمخدر سنتی از یک باند که در حال انتقال این مواد از طریق محورهای استان بود، کشف شد.

وی از ارایه یک گزارش مبنی بر عبور یک محموله 285کیلوگرمی تریاک به این پلیس خبر داد و تصریح کرد: این محموله روز گذشته از استان‌های جنوبی به سمت استان سمنان در حال حرکت بود که با مطلع شدن نیروی انتظامی استان، حرکت آنها زیرنظر قرار گرفت تا اینکه در شهرستان دامغان عملیات پلیس برای دستگیری سوداگران مرگ آغاز شد.

قاسمی از درگیری بین پلیس و عملیات تعقیب و گریز بین آنها و قاچاقچیان خبر داد و افزود: بالاخره با تلاش پلیس استان سمنان قاچاقچیان در منطقه سرکویر دامغان دستگیر و خودروهای آنها متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان از ضبط دو خودروی این باند خبر داد و افزود: همچنین سه عضو این باند موادمخدر دستگیر شدند.

وی از کشف 165 کیلوگرم تریاک از یک باند دیگر در این استان خبر داد و اضافه کرد: در این عملیات دو عضو یک باند موادمخدر در یکی از محورهای گرمسار دستگیر و 165 کیلوگرم موادمخدر از آنها کشف شد.

سرهنگ قاسمی، در پایان با بیان اینکه استان سمنان جای امنی برای قاچاقچیان نخواهد بود، اظهار داشت: پلیس با تمام تجهیزات فعالیت قاچاقچیان را در این استان رصد و به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.