یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مبارزه با رژیم صهیونیستی را از اصول جدا نشدنی جمهوری اسلامی عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت حمایت از جبهه مقاومت گفت که کمک به جبهه مقاومت، کمک به امنیت کشورهای منطقه خواهد بود.

آصفری: کمک به جبهه مقاومت، کمک به امنیت کشورهای منطقه است

محمد حسن آصفری در گفت و گو باایسنا، اظهار کرد: نقشه رژیم صهیونیستی، از نیل تا فرات است و این رژیم در عین کشورگشایی به دنبال جنایت و خونریزی است؛ لذا هر سیاستمدار و استراتژیست عاقلی که از اهداف شوم رژیم صهیونیستی آگاه باشد نباید در مقابل آن کوتاه بیاید و فرصت کشور گشایی به او بدهد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که با ایجاد ناامنی به اهداف شوم خود دست یابد، اما جای تاسف است که برخی کشورهای عرب منطقه متوجه این اهداف نیستند. البته این رژیم می‌داند که نمی‌تواند با عنوان خود اهدافش را به پیش ببرد لذا با شکل گیری جریاناتی مثل داعش، تکفیری‌ها و النصره و با حمایت برخی کشورهای منطقه اهداف خود را پیگیری می‌کند.

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان این که چه توافق بین ایران و 1+5 شکل بگیرد یا نه ایران دست از مواضعش بر نخواهد داشت، ادامه داد: البته ما رژیم صهیونیستی را از یهود جدا می‌دانیم. ما صهیونیسم را یک جریان سیاسی غرب می‌دانیم و همه مسئولین کشورمان مبارزه با این رژیم را در سرلوحه کار خود دارند و این از اصول جدانشدنی جمهوری اسلامی ایران است. اما اگر آمریکا فکر می‌کند با توافق، ایران دست از مبارزه بر می‌دارد اشتباه می‌کند.

آصفری حمایت از مقاومت را نیز وظیفه ملت‌های آزادی‌بخش عنوان و خاطرنشان کرد: امروز هزینه مبارزه با رژیم صهیونیستی را گروههای مقاومت پرداخت می‌کنند لذا همه دولت‌ها و ملت‌ها باید در جهت کمک به جبهه مقاومت در بعد سیاسی و اقتصادی اقدام کنند؛ چرا که این کار کمک به امنیت کشورهای منطقه خواهد بود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان اظهار کرد: برخی فکر می‌کنند توافق می‌تواند زمینه‌ای برای کوتاه آمدن جمهوری اسلامی از استکبار ستیزی باشد؛ در حالی که جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه دست از مبارزه با استکبار و حمایت از مقاومت بر نمی‌دارد و قطعا رئیس جمهور هم در سخنرانی خود در سازمان ملل اشاره خواهد کرد که ایران بعد از توافق هم به هیچ وجه بر سر لبنان، فلسطین و جنبش های مقاومت به ویژه حزب‌الله با هیچ کس معامله نمی‌کند و همانند گذشته حمایت از جریانات مقاومت را دنبال می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.