سومین فراخوان عمومی جشنواره سراسری عکاسی "خانه دوست"، با موضوع فرهنگ غنی زیارت منتشر شد.

بنای سوم"خانه دوست"، بالا رفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، جشنواره عکس "خانه دوست" که به همت موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی تا به حال دو دوره موفق را در سال های 92 و 93 پشت سر گذاشته است، سومین فراخوان خود را در سه بخش اصلی منتشر کرد.

بر اساس اعلام این فراخوان، مستند، عکس های تلفن همراه و عکس نوشت، سه بخش جشنواره امسال را تشکیل می دهد که هنرمندان می توانند تا تاریخ 6 آذر 1394 در آن  شرکت کنند.

در این جشنواره به روال سال های گذشته، علی ثابت نیا، رئیس ستاد، کیارنگ علایی؛ دبیر ستاد و سیدمجتبی خاتمی؛ مدیر اجرایی جشنواره عکس "خانه دوست" خواهند بود. همچنین هیئت داوران جشنواره امسال به ترتیب در بخش مستند محسن بایرام‌نژاد، آرش خاموشی و دکتر نعما محمدیان روشن، در بخش عکس‌نوشت مصطفی مستور، هوشنگ گلمکانی و نفیسه مرشدزاده و بالاخره در بخش عکس‌های تلفن همراه آکو سالمی، جلال شمس آذران و مهران مافی بردبار معرفی شده اند.

یادآور می شود ثبت نام در جشنواره "خانه دوست" از طریق آدرس اینترنتی  www.aqaks.ir  امکان پذیر است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط شرکت در جشنواره به سایت موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی به آدرس  www.aqart.irمراجعه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.