رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند از وقوع سیل در دو روستای ویرانه و دوآب این شهرستان خبر داد و گفت: سیل به چهار خودروی سواری و چهار منزل مسکونی در دو روستا و زمین های کشاورزی روستای ویرانه آسیب زد.

وقوع سیل در دو روستای ویرانه و دوآب دماوند، اراضی کشاورزی را آسیب زد

به گزارش ایرنا، 'ناصر محمودی فرد' در گفت وگو باایرنا اظهار کرد: سیل دو روستای دوآب و ویرانه که بر اثر بارش شدید باران در مناطق جنوب شرقی شهرستان دماوند به وقوع پیوست، موجب شد تا نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان به همراه کارشناسان مربوطه در محله حاضر شوند.
وی با بیان اینکه این اتفاق بر اثر جمع شدن آب در پشت آبند در روستای ویرانه ایجاد شد، ادامه داد: بر اثر جاری شدن سیلاب، موجب شد چهار خودروی سواری و چهار منزل مسکونی و همچنین اراضی کشاورزی روستاها و شبکه های برق و آب آشامیدنی نیز آسیب ببینند.
این مقام مسوول از حضور نیروهای اداره برق و آب شهرستان جهت رفع مشکلات پیش آمده خبر داد و گفت: با تدابیر صورت گرفته همه دستگاه های خدماتی و امدادی در محل حاضر هستند تا خسارت های پیش آمده را مرتفع کنند.
همچنین 'حسین فارابی' مسئول امداد و نجات هلال احمر دماوند نیز با بیان اینکه وقوع سیل در دو روستا تلفات جانی نداشت، بیان کرد: طی اطلاع رسانی صورت گرفته به این مرکز امدادی از وقوع سیل در دو روستای ویرانه و دوآب، دو خودروی نجات به همراه هشت نیروی کادر و داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در محل حاضر شدند. 
فارابی با بیان اینکه خوشبختانه خسارتی به مسیرهای روستایی وارد نشد، گفت: سیل اخیر که عصر پنجشنبه اتفاق افتاد، به خاطر محدود بودن میزان آن با حضور نیروهای حاضر اقدامات لازم انجام شد و نیازی به عملیات نیروهای امداد و نجات جمعیت نداشت.
لازم به ذکر است، روستاهای ویرانه و دوآب در 18 کیلومتری شهر کیلان و در مرز بین استان های تهران و سمنان واقع شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.