علی محمدزاده: قدس ویژه خراسان - جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوي از کشف نیم تن موادمخدر پس از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در مشهد خبر داد.

 درگیری مسلحانه مأموران با قاچاقچیان  در خیابانهای مشهد

سرتیپ دوم ماشاءا... جان نثار گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوي از چند هفته پیش اطلاعاتی درخصوص فعالیت یک باند بزرگ موادمخدر و تدارک آنها برای حمل محموله بزرگی از مواد از سیستان و بلوچستان به مشهد به دست آوردند.

وی افزود: تحقیقات گسترده اطلاعاتی آغاز شد و سرانجام سرنخهای اولیه به دست آمد و در این مدت پوشش کامل اطلاعاتی از فعالیت این افراد در دستور کار بود تا اینکه غروب پنجشنبه گذشته مشخص شد در یک دستگاه خودرو پژو پارس مقادیر قابل توجهی موادمخدر توسط اعضای این باند بارگیری شده و در راه انتقال به مشهد است.

جان نثار ادامه داد: در بررسیهای فنی مأموران مشخص شد این خودرو از مسیرهای فرعی در حال طی مسیر است، اما دو دستگاه خودرو شامل پراید و پژو 405 نیز به عنوان راه پاک کن مراقب آن هستند.

در ادامه و به محض ورود این خودروها به محدوده انتظامی خراسان رضوي هماهنگی‌های لازم برای کنترل و مراقبتهای نامحسوس صورت گرفت تا اینکه سرانجام این خودرو پس از ورود به مشهد حوالی ساعت 30/5 دقیقه صبح روز جمعه در یکی از خیابانهای هسته مرکزی شهر متوقف شد.

وی افزود: قاچاقچیان با اطمینان از پایان عملیات انتقال خود، در حال انتقال بخشی از موادمخدر به خودرو دیگر بودند که با ورود غافلگیرانه مأموران خود را در محاصره پلیس دیدند.

قاچاقچیان که به سلاح گرم مسلح بودند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که با تیراندازی مأموران راننده پژو مجروح و سرنشین دیگر آن به هلاکت رسید. جان نثار گفت: در این درگیری مسلحانه سه دستگاه خودرو توقیف و دو نفر دستگیر شدند و از خودرو حامل موادمخدر نیم تن تریاک کشف شد.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه این درگیری در هسته مرکزی شهر و ساعات اولیه روز جمعه بوده شماری از شهروندان که با صدای تیراندازی‌های صورت گرفته در محل حاضر شده بودند پس از پایان عملیات از مأموران پلیس قدردانی کردند.

*کشف محموله شیشه در پایتخت

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوي همچنین از عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوي و مأموران این واحد در تهران خبر داد که به کشف یک محموله بزرگ موادمخدر صنعتی منجر شد.

جان نثار گفت: در پی شناسایی دو نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی، اقدامهای کنترلی نامحسوس برای دستگیری آنها به هنگام ارتکاب جرم آغاز شد که در نهایت این افراد در حال انتقال 6 کیلو ماده مخدر شیشه در تهران دستگیر شدند و مواد جاسازی شده در بدنه کامیون کشف و ضبط شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مردم ایران IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    خدا رو شکر بکشید این جانیانی که کشور رو به ورطه نابودی کشیده اند دست نیروی انتظامی درد نکند