قدس آنلاین: ريیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان از دو وقف جديد به ارزش بيش از ۲۱ ميليارد ريال در شهر اصفهان توسط دو واقف نيك انديش خبر داد.

 وقف ۲ منزل مسکونی به ارزش ۲۱ ميليارد ريال در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی روح الامینی  تصريح كرد: یک بانوی اصفهانی به نام ایران علی عسگری به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره همسر مرحوم خود قاسم جانثاری یک باب منزل مسکونی را وقف کرد.
ريیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: این وقف كه شامل 6 دانگ عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی در دو طبقه واقع در بخش 5 شهرداری اصفهان و خیابان خاقانی، کوچه مسجد مهدویه، شماره 16، بن بست فردوسی پلاک 169 است که مساحت آن 283 متر مربع و ارزش آن بیش از 20 میلیارد ریال برآورد شده است.
روح الاميني افزود: این بانوی خیّر و نیک اندیش طبق وقف نامه ای که تنظیم کرده، عواید حاصل از این وقف را جهت نشر معارف قرآن کریم شامل حفظ قرآن، تفسیر و ترویج قرآن کریم صرف نموده است.
وي با بيان اينكه جعفر اکبری نیز دیگر واقف نیک اندیش اصفهانی است كه یک باب منزل مسکونی را وقف کرده است، ابراز كرد: این منزل مسکونی واقع در پل بزرگمهر، خیابان سلمان فارسی، محله سنارت، کوی بهار و منزل دوم به مساحت 107 متر مربع مي باشد و ارزش آن بیش از 1 میلیارد و 70 میلیون ریال برآورد شده است.
ريیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان اظهار كرد: این واقف نیک اندیش طبق وقف نامه ای که تنظیم کرده، خواسته است که منزل مذكور به دو طبقه گسترش پیدا كند و یک طبقه آن برای خانه عالم اختصاص داده شود و عواید حاصل از طبقه دیگر آن جهت تامین امورات و هزینه های مسجد امام سجاد (ع) محله سنارت صرف شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.