جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بر اثر سوانح رانندگی در جاده های این استا طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر جان باخت و ۱۴ نفر مجروح شدند.

یک جانباخته و ۱۴ مجروح در سوانح رانندگی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ یعقوب لطیف روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در کیلومتر 40 جاده مشهد - سرخس راننده و تنها سرنشین خودرو جان باخت.
وی تخطی از سرعت مطمئنه را عامل اصلی این حادثه عنوان کرد.
جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: همچنین بر اثر 11 فقره تصادف در جاده های مختلف این استان در مناطق سبزوار، سرخس، مشهد، قوچان و تربت حیدریه 14 نفر مجروح شدند.
وی درخصوص شمار بالای تصادفات در جاده شاهرود به سبزوار نیز گفت: خستگی، خواب آلودگی، یکنواختی جاده و فاصله طولانی مسیر از تهران و سایر شهرها عامل اصلی این تصادفات است که بیشتر آنها را واژگونی خودرو تشکیل می دهد.
سرهنگ لطیف افزود: 15 درصد تصادفات و واژگونی خودروهای در خراسان رضوی مربوط به جاده سبزوار - شاهرود است.
با توجه به موج دوم سفرهای تابستانی از 25 تیر تا چهارم مهر ماه و افزایش شمار زائران و مسافران ورودی و خروجی خراسان رضوی از جمله مشهد پلیس راه با 150 گشت محسوس و 30 گشت نامحسوس در قالب 23 ایستگاه بر رفت و آمد خودروها در جاده های این استان نظارت دارد.
خراسان رضوی با 21 هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی، 120 کیلومتر آزادراه و بزرگراه رتبه نخست حمل مسافر جاده ای و ریلی کشور را دارد و جزو استانهای دارای بیشترین بزرگراه محسوب می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.