قدس آنلاین- تبریز: معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی از فعال بودن پیمانکاران در خط یک مترو خبر داد و گفت: ریل‌گذاری این خط در حال اجراست و امیدواریم در نیمه اول سال ۹۵ خط یک قطار شهری تبریز را تا میدان ساعت به بهره‌برداری برسانیم.

وعده افتتاح متروی تبریز در نیمه اول ۹۵/اختصاص ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار دولتی برای سال‌جاری
به گزارش قدس آنلاین از تبریز ، محمدصادق پورمهدی در جریان بازدید از عملیات اجرایی خط یک متروی تبریز، اعتبار دولتی مصوب برای پروژه قطار شهری تبریز را در سال جاری 112 میلیارد تومان اعلام کرد و  اظهار داشت: تاکنون 60 درصد از این اعتبار تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز تعهد کرده است که 1.5 برابر این اعتبار را به پروژه مترو پرداخت کند، از تصویب 20 میلیارد تومان اعتبار ویژه برای این پروژه در سفر رئیس جمهور به تبریز خبر داد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: با این روند امیدواریم در نیمه اول سال 95 خط یک قطار شهری تبریز را تا میدان ساعت به بهره‌برداری برسانیم.

پورمهدی از فعال بودن پیمانکاران در خط یک مترو خبر داد و متذکر شد: ریل‌گذاری این خط در حال اجراست و عملیات عمرانی آن با جدیت پیگیری می‌شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با حضور در تعدادی از ایستگاه‌های خط یک متروی تبریز در جریان آخرین وضعیت اجرایی این پروژه قرار گرفت.

وی با تعدادی از مهندسان و پیمانکاران پروژه در خصوص مسایل و مشکلات موجود گفت‌وگو کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.