نامزد سابق جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی ضد ایرانی خواهان حمله برق‌ آسا به تاسیسات ایران شد.

 باکمن: اگر رئیس جمهور بودم در نانو ثانیه به ایران حمله می‌کردم/باید به فردو حمله کنیم

به گزارش فارس، «میشل باکمن» نماینده جمهوری‌خواه پیشین مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت مینه سوتا در سخنانی پیرامون حمله به ایران گفت،بمباران فعالانه تاسیسات هسته‌ای ایران اقدامی در مسیر صلح و تنها روش قابل اعتماد و درست برای متوقف کردن کشوری از توسعه سلاح هسته‌ای است.

باکمن در گفت‌وگو با وبگاه آمریکایی «ورلدنت دیلی» گفت: «تنها یک روش درست و قابل اعتماد برای متوقف کردن کشوری سرکش از دست‌یابی به سلاح هسته‌ای وجود دارد و کشوری چون آمریکا با برتری نظامی اش باید بمب‌های خود را بر تاسیسات هسته‌ای آن‌ها پرتاب کند. این کار صلح و نه جنگ نامیده می‌شود.»

باکمن که در سال 2012 نامزد ریاست جمهوری آمریکا بود و در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا نیز عضویت داشت در ادامه افزود: «اگر من رییس جمهور بودم، در یک نیم نانو ثانیه ایران را بمباران می‌کردم.»

وی در ادامه افزود: «ما باید نیروهای نظامی خود را برای حمله به ایران اعزام می‌کردیم و آن‌گاه در 8 هفته تمام مباحث مربوط به ایران برطرف شده‌ بودند و جهان از شر تهدید هسته‌ای ایران رها شده بود.»

باکمن چهارشنبه گذشته نیز در گفت‌وگویی با وبگاه «دیلی کالر» و در حین شرکت در تجمع ضد برجام گفت: «ما درباره بمباران مراکز خرید ایران و کشته شدن کودکان بیگناه صحبت نمی‌کنیم. ما درباره از بین بردن جنگ افزارهای مرگبار صحبت می‌کنیم. ما فردو را می‌شناسیم.بروید آن‌جا را نابود کنید و به ماجرا خاتمه دهید و تمرکز خود را بر موارد دیگری معطوف کنید.»

 

 

 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    0 0
    حمله كردن كه خوب كاري نداره يك مورچه هم گاهي به انسان حمله مي كنه مي مونه اينكه آيا در آمريكا ديگه مردي باقي نمونده كه نسوانشان به ميدان آمده اند ؟ خانم كوچولو ، آقا تون كه اومد ازش بپرس بگو چرا تا حالا نتونستين هيچ غلطي بكنين ؟ بعد هم شما بهتره كه به پست و پوستتون برسين كه اگه نتونين ديگه كسي بهتون نيگا هم نميكنه ....