مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از تکمیل زیرساخت‎های منطقه‌ی نمونه‌ی گردشگری دشت لاله‏‌های کوهرنگ خبر داد.

تکمیل زیرساخت‎های منطقه گردشگری دشت لاله‌‏های کوهرنگ

«بهمن عسگری سوادجانی» در گفت‌وگو باایسنا، اظهار کرد: زیرساخت‏‌های منطقه‌ی نمونه‌ی گردشگری دشت لاله‎های کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری با اعتباری بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال تکمیل شد.

 

وی با بیان این‌که منطقه‌ی نمونه‌ی دشت لاله‏‌های کوهرنگ در محور «سودجان - کوهرنگ» واقع شده است، افزود: اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی سال 93 تأمین شد.

 

عسگری با بیان این‌که این عملیات شامل زیرسازی، آسفالت و تکمیل پل ورودی در محل دوربرگردان می‎شود، افزود: عملیات اجرایی زیرساخت‎های این منطقه از سال 1389 از قبیل تأمین آب شرب به‌صورت حفر چاه آب، خط انتقال آب از چاه به مخزن ذخیره، ساخت اتاقک پمپاژ، عملیات گازرسانی به منطقه و احداث ساختمان T.B.S، احداث راه‌‏های ورودی به منطقه به صورت مجزا از محور اصلی و برق موقت است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه‌ی نمونه‌ی گردشگری دشت لاله‌‏های دیمه در فاصله 90 کیلومتری شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری، واقع شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.