۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 309523

دو دوست تبهکار که با یک خودرو سمند اقدام به زورگیری در شهر می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

مامورنماها در دام پلیس افتادند

به گزارش مشرق، ساعت 09:00 هفتم شهریورماه شخصی به هویت "حاتم" با در دست داشتن ‏‏2برگه مرجوعه از دادسرای ناحیه 4 رسالت مبنی بر زورگیری تحت عنوان مامور به کلانتری 144جوادیه مراجعه و اعلام داشت: دو روز پیش ‏در خیابان 196 به همراه یکی از دوستانم منتظر خودرو بودیم که ناگهان یک دستگاه خودرو سمند سفید رنگ با شیشه دودی با 2نفر سرنشین مقابل ‏ما توقف کرد که به عنوان مامورپلیس خود را معرفی و ما را به زور سوار خودرو نمودند و اعلام داشتند که برای بررسی بیشتر باید همراه آنها به کلانتری ‏مراجعه کنیم.

شاکی ادامه داد:در طول مسیر به ما گفتند که تلفن همراه شما ردیابی شده است که مسروقه می باشد و از این طریق شما را شناسایی کرده ایم و ما را به اتوبان ‏زین الدین نبش اتحاد بردند و اقدام به گرفتن مبلغ 470 هزار تومان وجه نقد و 2عدد گوشی موبایل نموده و ما را از خودرو پیاده و سریعا از محل متواری شدند درحالیکه پلاک عقب خودرو را نیز مخدوش کرده بودند.

وی افزود:حدودا یک هفته بعد سارق زورگیر را در چهار راه تیرانداز مشاهده نمودم که به تعقیب وی پرداخته و ‏وارد آدرس خیابان تیرانداز پلاک 88 واحد 7 شد .

بلافاصله عوامل تجسس یگان کلانتری 144جوادیه تهرانپارس پس از تشکیل ‏پرونده با هماهنگی مقام قضایی حکم ورود به مخفیگاه سارقین را اخذ و با همکاری عوامل اطلاعات به ‏آدرس مورد نظر اعزام شدند و متهم به هویت "اردشیر" شناسایی و دستگیر شد.

در بازرسی از منزل متهم یک ‏عدد گاز اشک آور به همراه یک عدد تلفن بیسیمی شبیه به بیسیم کشف گردید که طبق اظهارات متهم روز حادثه به همراه شخصی به نام "خسرو" با خودرو سمند اقدام به زورگیری نمودیم و تمامی اموال مسروقه در دست خسرو می باشد که وی در خیابان رشید سکونت دارد.

در ادامه ماموران سریعا ‏به محل اعزام و متهم (خسرو) نیز دستگیر و به اتفاق به کلانتری منتقل شدند.
 
سرهنگ امیرهوشنگ امیری رییس کلانتری 144جوادیه تهرانپارس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی تمامی اظهارات شاکی را قبول نموده و به جرم خود معترف شدند که پرونده تشکیل و ‏جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.