مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي در حكمي از سوي معاون صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور به عنوان رئيس دبيرخانه دائمي سوغات زيارتي معرفي و انتخاب شد.

انتخاب مدير كل ميراث فرهنگي خراسان رضوي به عنوان رئيس دبيرخانه دائمي سوغات زيارتي

به گزارش روابط عمومي اداره  كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، در حكم بهمن نامور مطلق خطاب به حسين زارع صفت آمده است : نظر به اهميت اجرايي شدن طرح سوغات زيارتي در استان خراسان رضوي با هدف توسعه فروش داخلي و خارجي بدينوسيله جنابعالي به عنوان رئيس دبيرخانه دائمي سوغات زيارتي انتخاب مي گرديد.

گفتني است، استان خراسان رضوي به عنوان مهمترين استان در حوزه سفر و گردشگري مذهبي در كشور سالانه پذيرايي ميليون ها زائر و گردشگر داخلي و خارجي است و سوغات زيارتي در اين استان داراي گردش مالي بسيار زيادي است.

يكي از نگراني هايي كه در اين حوزه وجود دارد عرضه و فروش كالاهاي بي كيفيت چيني به عنوان سوغات زيارت است كه با تشكيل دبيرخانه دائمي سوغات زيارت در استان خراسان رضوي و انتخاب مدير كل ميراث فرهنگي استان به عنوان رئيس دبيرخانه اين اميدواري وجود دارد تا شاهد كاهش عرضه كالاهاي بي كيفيت چيني در بازار سوغات در دومين كلانشهر مذهبي جهان باشيم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.