۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳
کد خبر: 309614

قدس آنلاین- تبریز: رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان شرقي از دستگيري دو کيف قاپ ۲۰ و ۱۸ ساله با ۱۰ فقره کيف قاپي از زنان در تبريز خبر داد.

کيف قاپی از زنان توسط دو جوان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صابر عباس زاده در تشريح اين خبر گفت: در پي افزايش سرقت كيف قاپي در سطح كلانشهر تبريز، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ عباس زاده ادامه داد: كارآگاهان پس از تحقيقات موفق شدند يك نفر متهم 20 ساله را در حين ارتكاب كيف قاپي در خيابان ولي عصر (عج) توسط عوامل گشت انتظامي كلانتري 17 تبريز دستگير کنند.

وي افزود: متهم به همراه پرونده جهت انجام تحقيقات تخصصي به اين پليس منتقل شده و ابتدا منکر ارتکاب هرگونه سرقت شد ولي با ارايه دلايل و مدارک و مستندات لب به اعتراف گشوده و به سرقت يک فقره کيف قاپي با همدستي شخصي 18 ساله اقرار کرد.

اين مقام انتظامي اضافه کرد: كارآگاهان با هماهنگي مقام قضايي طي انجام عمليات غافلگيرانه متهم رديف دوم را نيز در مخفيگاه خود در يکي از روستاهاي شهرستان تبريز دستگير و به آگاهي انتقال داده و در بازجويي هاي فني و پليسي متهم به ارتکاب 10 فقره سرقت کيف قاپي با مشارکت رديف اول و به صورت تکنفره اقرار و شاکيان به آگاهي دعوت شده و متهمان، مورد شناسايي نامبردگان قرار گرفتند.

سرهنگ عباس زاده شيوه و شگرد سارقان را تغيير اعداد شماره پلاک انتظامي موتورسيکلت و کيف قاپي از بانوان در نقاط شلوغ و مرفه كلانشهر تبريز اعلام کرد.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان با بيان اينکه پرونده پس از تکميل به همراه طرفين به دادسرا معرفي شده و متهمان با قرار قانوني روانه زندان شدند، در آسيب شناسي علت ارتکاب جرم از سوي متهمان يادآور شد: متزلزل بودن وضعيت خانوادگي متهمان، عدم تربيت صحيح از سوي والدين، عدم رشد اخلاقي كافي متهمان و عدم قدرت تحليل و تفكر درباره پيامدهاي رفتار از جمله علل اين جرم بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.