قدس آنلاین: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری طرح مهر تحصیلی در استان اصفهان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

اجرای طرح مهر تحصیلی در استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی در این باره اظهار داشت: اجرای این طرح در راستای اجرای امینانه نیات واقفین نیک‌اندیش و برای دومین سال متوالی است که در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح به صورت همزمان در سراسر استان و در 25 بقعه متبرکه در روز شنبه 28 شهریور ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: در این طرح بیش از 5 هزار نوع قلم کالای مورد نیاز دانش آموزان مستعد از قبیل لوازم التحریر جهت استفاده دانش‌آموزان در یک سال تحصیلی تهیه شده است که بین آن‌ها توزیع می‌گردد.

وی در ادامه عنوان کرد: این اقلام در حدود بیش از 40 هزار قلم کالای مورد نیاز دانش‌آموزان را شامل می‌شود که به صورت بسته‌های فرهنگی تهیه شده است و در این بین بیش از 500 نفر از دانش‌آموزان مستعد را توانسته‌ایم امسال تحت پوشش این طرح قرار دهیم که این افراد توسط ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های سراسر استان شناسایی شده‌اند.

صادقی در ادامه خاطر نشان کرد: امسال این بسته‌ها بر اساس نیاز مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت می‌باشد که برای دانش‌آموزان مقطع دبستان کیف مدرسه نیز در این بسته‌ها قرار دارد و همچنین تمام محصولاتی که بین این دانش‌آموزان توزیع می‌شود از تولیدات داخل و در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی و همچنین با مضمون فرهنگی و اسلامی تهیه شده‌اند.

حجت‌الاسلام صادقی در ادامه اظهار کرد: هزینه برگزاری این مراسم از محل موقوفات با نیات منطبق و همچنین با کمک تعدادی از خیرین نیکوکار در سراسر استان تامین شده است که این طرح در استان اصفهان با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان متاسفانه در راستای اجرای نیاتی همچون کمک به دانش آموزان و اختصاص کمک هزینه تحصیلی برای دانش‌آموزان مستعد موقوفات بسیار کمی را در استان در اختیار دارد و در همین راستا از کلیه خیرین نیک‌اندیش دعوت می‌کنم تا با وقف کردن هم خود را جاودانه نمایند و همچنین از سرچشمه تا ابد جاری وقف برای خود تا قیامت اجر و ثواب بدست بیاورند و همچنین در جهت توسعه جامعه مدنی و کمک به ساختن جامعه‌ای آباد به جامعه بزرگ واقفین نیک‌اندیش بپیوندند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.