۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 309841

فرمانده پليس پايتخت با بيان اينکه از آغاز سال ۹۴ تاکنون بيش از ۳۱۵ هزار خودرو در تخلفات شبانه اعمال قانون شده‌اند، گفت: از اين تعداد هزار و ۸۵ مورد مربوط به خودروهاي لوکس و گران‌قيمت است.

توقيف هزار خودروي لوکس برای تخلفات شبانه

به گزارش میزان سردار ساجدي‌نيا با اشاره به کاهش 14 درصدي جرايم سرقت از ابتداي سال 94 افزود: در همين مدت در موضوع کشف لوازم سرقتي نزديک به 4 درصد افزايش داشتيم.

 
فرمانده پليس پايتخت با اشاره به اينکه در زمينه جرايم سرقت روند نزولي را شاهديم ادامه داد: پيش‌بيني ما اين است که تا پايان سال وضعيت مطلوب‌تري را در حوزه سرقت داشته باشيم و براي رسيدن به اين هدف ميزان گشت‌هاي کلانتري‌ها را در سطح معابر شهر تهران را افزايش داده‌ايم و اقدامات خوبي را در اين رابطه در حال انجام است.
 
سردار ساجدي‌نيا به کاهش آمار در حوزه‌هاي مختلف تاکيد کرد و اضافه کرد: امروز پايتخت در زمينه مسائل امنيتي و انتظامي وضعيت مطلوب‌تري را شاهد است اما تلاش پليس بر اين است که شرايط بهتري را براي شهروندان تهراني فراهم کند و به طور قطع اين وضعيت با همکاري مردم بهتر مي‌شود. 
 
وي خاطرنشان کرد: اميدواريم مردم با استفاده از پل ارتباطي پليس که شماره 110 است، مسائل مختلف را به ما اطلاع دهند و تخلفاتي را که در سطح شهر مي‌بينند به ما گزارش کنند زيرا پليس به طور قطع به موارد رسيدگي مي‌کند.
 
فرمانده پليس پايتخت با بيان اينکه از آغاز سال 94 تاکنون بيش از 315 هزار خودرو در تخلفات شبانه توقيف شده‌اند، تاکيد کرد: حدود 21 هزار خودرو نيز به دليل تخلفات دور دور، لايي کشيدن و سبقت بي‌جا، بحث اعتياد و مصرف مشروبات الکلي توقيف و به پارکينگ منتقل شده‌اند. از اين تعداد هزار و 85 مورد مربوط به خودروهاي لوکس و گران‌قيمت است که بين ساعات 21 شب تا 4 بامداد اعمال قانون و توقيف شده‌اند.
 
سردار ساجدي‌نيا با اشاره به نزديکي به انتخابات مجلس دهم افزود: پيش‌بيني‌هاي لازم را در اين زمينه انجام داده‌ايم و در حوزه‌هاي انتظامي پليس براي برگزاري انتخابات خوب و با نشاط آمادگي دارد.
 
وي ادامه داد: در برگزاري انتخاباتي خوب، در کنار مردم هستيم و پيش‌بيني‌هاي لازم انجام شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.