قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: در آستانه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) ۳۷۹ سری جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد در استان اهدا شد.

۳۷۹ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی با دریافت جهیزیه به خانه بخت رفتند

 به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسین دشتی با اعلام این خبر افزود: بخش اعظم تامین هزینه جهیزیه این نوعروسان نیازمند توسط خیرین،کمک های مردمی، پایگاههای مقاومت بسیج، مراکز نیکوکاری، منطقه آزاد تجاری ارس و بخش دیگری نیز در حدود 150 میلیون تومان از منابع دولتی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 25 نفر از این نوعروسان سادات بودند ادامه داد: سرانه هر نوعروس تحت حمایت برای دریافت جهیزیه حداقل 2 میلیون و حداکثر 4 میلیون تومان می باشد.

دشتی از تشکیل ستادهای جهیزیه در 18 شهرستان آذربایجان شرقی خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر 2 هزار و 200 نوعروس تحت حمایت این نهاد در نوبت دریافت جهیزیه هستند.

دشتی ضمن دعوت از خیرین نیکوکار استان برای مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان تصریح کرد: این نهاد آماده جذب و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین نیکوکار استان آذربایجان شرقی برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند می باشد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از مساعدت خیرین در تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند اظهار داشت: در سال گذشته هم 2 هزار و 800  سری جهیزیه با مساعدت خیرین نیکوکار استان به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حمایتهای کمیته امداد استان از نوعروسان و زوجهای جوان مددجو علاوه بر کمک هزینه جهیزیه برخی خدمات مشاوره ای، آموزشی و فرهنگی را نیز شامل می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.