قدس آنلاین- تبریز: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با ابراز تاسف از استقبال بسیار کم هواداران از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: در حال حاضر کاهش تعداد تماشاگران در ورزشگاه ها به معضل مهم و اصلی فوتبال کشور تبدیل شده است.

 معضل مهم فوتبال کشور روند کاهش تعداد تماشاگران است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  پرویز مظلومی روز سه شنبه در کنفرانس خبری پس از بازی با گسترش فولاد، افزود: بازی در ورزشگاه های بدون تماشاگر به هیچ عنوان برای جامعه ورزش کشور خوب نیست و شاید یکی از دلایل عدم استقبال مردم از بازی های لیگ برتر نتیچه گرا بودن باشگاه ها باشد که زیبائی را از فوتبال گرفته است.

وی اظهار کرد: هواداران فوتبال دوست دارند با حضور در ورزشگاه ها بازی های زیبا، لذت بخش و مهیجی مشاهده کنند که هم اکنون چنین چیزی در لیگ برتر وجود ندارد.
مظلومی با اشاره به اینکه استقلال با شناخت کافی مقابل گسترش فولاد حاضر شد، گفت: ما می دانستیم که تیم حریف بازی های سرعنی ارایه می کند و از مهاجمان جوانی بهره مند است که بر همین اساس ابتدا با چهار مدافع متمرکز بازی کردیم تا راه های نفوذ آنها را ببندیم.
وی اضافه کرد: مهاجمان ما روی هر دو گل با هوشیاری عمل کردند و از تعلل مدافعان حریف در دفع توپ به خوبی بهره مند شدند.
مظلومی درباره تعویض خسرو حیدری با عمران زاده در نیمه اول، گفت: به دلیل اینکه هفته آینده بازی بسیار سختی مقابل نفت تهران داشتیم به حیدری استراحت دادیم تا از وی در بازی هفته ششم بیشتر استفاده کنیم.
وی ، با تایید نمایش ضعیف استقلال در بازی امروز، افزود: استقلال آن طراوت همیشگی را نداشت که یکی از دلایل آن مربوط به بازیکنان ملی پوش است که ریکاوری آنها زمان بر است اما در هفته های آینده به هماهنگی های لازم می رسیم.
مظلومی از فوتبال تبریز به عنوان قطب مهم فوتبال ایران نام برد که تمامی تیم های لیگ برتری مقابل هر دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی نمی توانند به راحتی بازی کنند.
دیدار تیم های گسترش فولاد و استقلال با نتیجه2 بر صفر به نفع تیم تهرانی پایان یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.