قدس آنلاین: سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه ۵۶ میلیارد ریال اعتبارات مشاغل خانگی از محل منابع قرض الحسنه ای با نرخ سود ۴ درصد است گفت : بانک های ملی و صادرات برای پرداخت تسهیلات اعلام آمادگی کرده اند که سقف پرداخت نیز تا ۴ میلیون تومان می باشد .

ابلاغ ۵۶ میلیارد ریال اعتبارات مشاغل خانگی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،نوری  در نشست کارگروه اشتغال هم چنین گفت : با این تسهیلات  تحقق هزار و 400 شغل در استان مهیا می شود.

وی افزود : سهم 9 دستگاه اجرایی از این اعتبار مشخص شده است که تا پایان آذر ماه مهلت دارند طرح های مطالعاتی خود را ارائه و متقاضیان را معرفی  نمایند در غیر این صورت سهم آنان کسر خواهد شد.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان  در ادامه با بیان اینکه  مدیران واحد های تولیدی که نتوانسته اند بدهی های بانکی خود را پرداخت کنند گفت : تولید کنندگان می توانند 5 درصد از بدی هایشان را به صورت استمحال مشروط بر اینکه در بازه ی زمانی شش ماهه دوباره احیا شوند پرداخت کنند.

وی در ادامه به طرح ترسیب کربن در شهرستان اسفراین برای جلوگیری از بیایبان زایی اشاره کرد و افزود : برای اجرای این طرح هم اعتبار در نظر گرفته شده است.

دلپسند/ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی هم با اشاره به اینکه همه ی دستگاه های اجرایی طرح های پیشنهادی را باید مطالعه کنند گفت : دشتگاه های اجرایی  بیشتر بر روی طرح هایی که با این تسهیلات بازدهی مناسبی دارد تمرکز کنند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.