یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: میانگین سن ازدواج به ۳۱ سال رسیده است که دلیل اصلی آن تشریفات غلط و بی حد و مرز است که مانع اصلی ازدواج جوانان شده است.

راه‌های بیمه‌کردن زندگی زناشویی
 حجت‌الاسلام رفیعی با بیان این‌که «شبکه فارسی وان تحکیم و مودت خانواده‌های اسلامی را نشانه گرفته است» گفت: این شبکه با طراحی برنامه‌های متعدد می‌خواهد خانواده‌های اسلامی ایرانی را متلاشی کند و متاسفانه باید گفت که دشمن موفق شده است چرا که آمار طلاق در برخی نقاط کشور به 60 درصد رسیده است که فاجعه است.

وی با اشاره به این‌که «متاسفانه امروز تنها نمادی از زندگانی در جامعه باقی مانده است» ادامه داد: خانواده بهترین دانشگاهی است که انسان‌های فرهیخته از دامان خانواده و به خصوص تربیت مادر متولد می‌شوند و جامعه را دگرگون می‌کنند.

 

رفیعی ترویج ازدواج سفید در جامعه را هدف اصلی غرب از ساختن انواع و اقسام فیلم‌ها دانست و اظهار کرد: دشمن حتی در تحریم‌ها نیز اهداف خود را دخالت داده است چرا که در کالاهایی که در تهاجم فرهنگی آن‌ها نقش اصلی را ایفا می‌کنند هیچ گونه تحریمی دیده نمی‌شود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به راهکارهای بیمه کردن زندگانی و داشتن زندگی شیرین و مستحکم اسلامی تاکید کرد: زن و مرد باید به نیازهای یکدیگر در زندگی توجه داشته باشند مرد باید بداند که زن نیاز به توجه، نیاز به درک و نیاز به تعریف و تمجید دارد و زن نیز باید بداند که مرد نیاز به قدرت، اعتماد و پذیرش دارد.

 

وی اضافه کرد: زوجین باید نسبت به یکدیگر مهر و محبت داشته باشند و محبت باید علاوه بر اینکه ابراز شود باید اثبات شده و در عمل نیز نشان داده شود.

 

در این مراسم عقد یک زوج جوان جاری شده و از 65 زوج دیگر با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    1 0
    چاره كار در اجباري شدن آموزش به زوجين قبل از ازدواج است