فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری همه افراد حاضر در فیلمی که در فضای مجازی با مضمون قمه‌کشی و ایجاد رعب و وحشت منتشر شده بود خبر داد.

دستگیری قمه‌کش هایی که در یک فیلم ایجاد رعب و وحشت کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، سردار سرتیپ پاسدار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه بیان طرح مرحله پنجم مبارزه با اراذل و اوباش تهران بزرگ اظهار داشت: فیلمی در فضای مجازی با مضمون قمه‌کشی و ایجاد رعب و وحشت منتشر شده که خوشبختانه همه افراد حاضر در این فیلم شناسایی و دستگیر شدند.


سردار ساجدی‌نیا ادامه داد: 90 درصد از دستگیر شدگان عملیات دیشب پلیس سابقه‌دار هستند که این مساله می‌طلبد که برخوردی جدی‌تر با آنها صورت بگیرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد اظهارات برخی از افراد دستگیر شده که عنوان کرده‌اند که در قهوه‌خانه نشسته‌ بودند و پلیس آنها را بدون دلیل دستگیر کرده اظهار داشت: ما هیچ دزدی را نگرفته‌ایم که بیان کند که قبلا سابقه داشته است؛ پلیس قبل از اینکه افراد را دستگیر کند مستندات لازم را تهیه کرده و به نظر مراجع قضایی می‌رساند و حکم دستگیری را دریافت می‌کند.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت در مورد تکرار این قضایا و دستگیری‌ها تصریح کرد: تکرار این قضایا را باید از مسئولین مربوطه و مرجع قضایی بپرسید اما بدانید پلیس وظایف خود را انجام می‌دهد.
منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.