پیمان طالبیان : هرچند این روزها نمایندگان مجلس در تعطیلات تابستانی به سر می برند، اما رایزنی ها برای یارکشی نزد موافقان و مخالفان استیضاح وزیر ورزش بسیار بالاست...

کمک ۸ میلیاردی به سرخ آبی ها بلای جان «گودرزی»

 گفته می شود مسوولان وزارت ورزش و جوانان طی روزهای اخیر به صورت حضوری با برخی نمایندگان موافق ملاقات هایی را داشتند . اما نمایندگان مخالف هنوز از پیروزی پر رنگ خود در جلسه استیضاح سخن می گویند. به نظر می رسد کفه ترازو به سوی طیف مخالفان وزیر سنگینی می کند چون آنها در آخرین اقدام خود ماجرای کمک 8 میلیاردی وزارت ورزش و جوانان به استقلال و پرسپولیس را با جزئیات کامل در اختیار برخی نمایندگان ممتنع قرار دادند تا بی تفاوتی وزارت ورزش به تصمیمات مجلس را به آنها گوشزد کنند همین مساله کار را برای گودرزی و همکارانش سخت کرده است.

ماجرا به اندازه ای جنجال ساز شده است، که حسینی عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در این خصوص به خبرنگار قدس می گوید:« عده ای از نمایندگان که تا دیروز از سیاست های حاکم بر وزارت ورزش و جوانان حمایت می کردند حالا پس از رسانه ای شدن ماجرای کمک 8 میلیاردی سرسختانه به دنبال استیضاح آقای وزیر هستند چون معتقدند برخلاف شعار قانون مداری مدیریت ورزش به سمت دور زدن قانون پیش می رود.»

نکته جالب توجه دیگر اینکه یکی از نمایندگان شاخص اطلاح طلب در مجلس شورای اسلامی، به خبرنگار قدس گفت:« دولت هم چندان با برکناری وزیر ورزش و جوانان مخالف نیست به همین دلیل احتمال دارد در روز جلسه استیضاح خود رئیس جمهور به همراه وزیر به مجلس نیاید و تنها شاهد حضور معاون اول رئیس جمهور در خانه ملت باشیم. »

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.